שיא הצפיות לשידור Twitch נשבר בשידור של טורניר Counter-Strike: Global Offensive

מאת: לידור אטיאס

שידור ישיר ב-Twitch של משחק במסגרת טורניר Counter-Strike: Global Offensive שבר את שיא הצפיות של Twitch כשהגיע למעל מיליון צופים שונים בעת ובעונה אחת עם ההגעה לסוף האירוע "ELeague Major", זאת ממש אתמול, יום ראשון.

כשערוץ ה-Twitch של ELeague הציג את הגמר הגדול של הטורניר שלה, כמות הצפיות הנוכחית הגיע עד ל-1.026 מיליון צופים בו בזמן, כאשר השיא הקודם עמד על 890,000 צופים, כך שלא רק מדובר בשבירת שיא, אלא גם בפעם הראשונה שבה שידור Twitch מגיע למעל מיליון צופים שונים בו בזמן.

מה בעצם שודר באותו זמן אתם שואלים? היה זה הגמר של טורניר ה-"Major" ה-10 של ELeague בו נלחמו 2 הקבוצות "Astralis" ו-"Virtus.pro", גמר בו ניצחה קבוצת "Astralis" וגרפה את הפרס הגדול בגובה של חצי מיליון דולר.

השיא עצמו נשבר כבר במשחק השני מבין השלושה במסגרת של סדרת הטוב מ-3 בגמר הגדול, אלא שהשיא החדש נקבע ממש ברגע הנפת הגביע על ידי קבוצת "Astralis".

יש לזכור שהגמר שודר גם ב-YouTube וכי גם השלבים המוקדמים יותר של הטורניר הזה, כמו למשל חצי הגמר ורבע הגמר, סיפקו נתונים מרשימים במיוחד של מאות אלפי צפיות ברוב הזמן, תוך שהטורניר מצליח לעורר עניין רב בקרב גיימרים וצופים מרחבי העולם.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהתרומה של השיא הזה לקידום ענף הספורט התחרותי בעולם תהיה משמעותית? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.