עפר ואפר: DiRT 4 הוכרז ויגיע בקיץ ל-Xbox One ,PS4 ו-PC; תכונה חדשה נחשפה

מאת: לידור אטיאס

סדרת משחקי המירוצים DiRT היא סדרת מירוצים מוערכת מאוד והמשחק האחרון בה, DiRT Rally, נחשב לראליסטי ואיכותי במיוחד, תוך שהוא מציג מגוון לא רע בכלל של רכבים ותנאי שטח משתנים. ההצלחה שלו רק הגדילה את הציפייה לקראת הגעת משחק נוסף בסדרה ועכשיו זה רשמי - אחד כזה נמצא בדרך אלינו.

המשחק החדש בסדרה הוא לא משחק ספין-אוף או משחק משני בסדרה, אלא לא פחות ולא יותר מ-DiRT 4, אשר הוכרז באופן רשמי על ידי המפיצה שלו, Codemasters.

המשחק הוכרז בטיזר חדש שממש לא הציג יותר מידי ובכלל, אורכו הוא פחות מדקה, אך כן נחשף מעט מידע טכני לגבי המשחק עצמו - הוא יגיע אל 3 הפלטפורמות המרכזיות בשוק הגיימינג כיום - PS4 ,Xbox One ו-PC, כל זאת ב-6 ביוני 2017.

מעבר לכך, רוב הדיבור היה מאוד כללי ודיבר על הוויטאליות, האקשן והסכנה שיהיו חלק בלתי נפרד מהמשחק החדש, בדיוק כפי שהיה עד כה, בעיקר מפני שמדובר במשחקי מירוצי שטח.

כמו כן, Codemasters לא חשפה הרבה לגבי התכונות החדשות שיהיו במשחק הזה ביחס למשחקים הקודמים בסדרה, למעט תכונה אחת ויחידה - דובר על האפשרות ליצור מסלולי מירוצי שטח באופן עצמאי.

אתם תגדירו את המסלול ותבחרו את המיקום במסגרת של תכונה חדשה בשם "Your Stage", כאשר המשחק עצמו יידע כיצד להפיק מכך מסלול שניתן להתחרות בו גם במשחק עצמו.
מה דעתכם על ההכרזה הזו? האם אתם שמחים שמשחק חדש יגיע אל סדרת DiRT או שלא חיכיתם לאחד כזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.