חינם בלי כסף: EA מחלקת את Mass Effect 2 בחינם

מאת: לידור אטיאס

עכשיו כשידוע לכל ש-Mass Effect Andromeda יגיע ב-21 במרץ 2017, הגיע הזמן להתחיל ולתכנן כיצד לשחק במשחקים הקודמים כהקדמה לזה החדש (מי מכם שמעוניין לעשות זאת כמובן, לא כולם). אם התכוונתם לקנות בקרוב את Mass Effect 2 או שחיכיתם למבצע, אתם תשמחו לשמוע שמבצע של 100% הנחה מוצע על המשחק הזה.

למעשה, Mass Effect 2 מוצע בחינם ממש ברגעים אלו על גבי פלטפורמת ה-Origin של EA, אשר יזמה את החלוקה של המשחק הזה בחינם. הבעיה העיקרית היא ש-Origin היא אחת הפלטפורמות הדיגיטליות הכי פחות נוחות לשימוש, אך בשביל משחק שכזה נראה ששווה להשקיע קצת מאמץ ולהבין כיצד משתמשים בה.

המשחק עצמו מחולק בחינם במסגרת התכנית המיוחדת "On the House" - זוהי תכנית של EA במסגרתה מחלקת החברה מידי כמה זמן משחק אחד בחינם. עד כה המשחקים שחולקו היו משחקים ישנים או משחקים לא מאוד פופולריים, למעט מקרה נדיר מאוד בו חילקה החברה את Battlefield 3 בחינם.

שמעתם הכל ואתם מעוניינים לקבל את המשחק בחינם בעותק דיגיטלי? אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולעבור לעמוד המיוחד שמוקדש לכך באתר הבית של Origin (אם לא התקנתם את התכנה עצמה על מנת להתקין את המשחק על המחשב תצטרכו להתקין גם את התכנה).

מה דעתכם על זה? האם לקחתם את המשחק הזה בחינם או שאתם מוותרים עליו מסיבות כאלו ואחרות? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.