העדכון החדש של Forza Horizon 3 חשף בפני השחקנים בטעות רכבים שעתידים להגיע למשחק

מאת: לידור אטיאס

בעקבות השקת DLC חדש למשחק Forza Horizon 3, הוא עודכן על מנת לתמוך ב-DLC הזה, בדיוק כמצופה וכנדרש. אלא שבפועל הייתה תקלה בלתי צפויה שכמה שחקנים בעלי תושיה הצליחו לנצל כדי ללמוד עוד על מה שעתיד להגיע למשחק.

מה שקרה הוא שבמקום לשחרר את העדכון הנדרש, למעשה קיבלו השחקנים עדכון במשקל 53GB, כך שהמשחק עודכן מחדש. מי שזיהה שמדובר בתקלה ודאי נמנע מלהוריד את המשחק כולו מחדש כ"עדכון", אך מי שבכל זאת התקין את זה יכול היה להיחשף לכמה פרטים מעניינים מאוד, ואם לא נחשפתם אליהם, הגיע הזמן לעשות זאת.

מה שקרה הוא שהגרסה שהותקנה על המכשירים של כמה מן השחקנים היא גרסת מפתחים מתקדמת עם מידע ושמות של מכוניות שעוד לא הוכרזו ככאלה שיגיעו למשחק. אם לא הגעתם לרשימה הזו (מה שמאוד סביר להניח שקרה) אז אתם כמובן תשמחו לדעת שהיא פורסמה (ובכל זאת, מסיבה כלשהי היא סומנה כמכילת ספוילרים, כך שאם ברצונכם לראותה, לחצו כאן).

מבחינתה, Turn 10, מפתחת המשחק, מנסה להפציר ככל יכולתה בשחקנים שהתקינו את גרסת המפתחים כתוצאה מהתקלה להסיר אותה מידית ולהתקין את העדכון החדש שהועלה כעת במלואו, מוכן להתקנה.

את הנזק זה כבר לא יתקן, ובכל מקרה, אם הורדתם את גרסת המפתחים כמובן מומלץ למחוק אותה ולהתקין את המשחק מחדש מפני שהגרסה הזו מכילה בעיות כאלה ואחרות שאין לנו יכולת להתמודד איתן.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהמחדל הזה שעשתה כאן החברה המפתחת הוא נסלח או שמדובר ברשלנות נוראית? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.