פרטים ראשונים על "Game In 2017" - שם חדש, סמל האירוע, מתי ועוד

מאת: לידור אטיאס

"Game In 2016" היה הצלחה מסחררת עם מכירה של 10,000 כרטיסים (המקסימום האפשרי בהתאם לתכולת המתחם שבו נערך האירוע ולאורך האירוע), כאשר על פי מארגני האירוע אנשים רבים היו מעוניינים להגיע אך לא יכלו לרכוש כרטיסים עקב כך שאזל המלאי. כעת, בהתאם לדבריו של עופר שטרית, מנכ"ל חברת כפיים אשר עמלה רבות על הפקת האירוע הראשון, אירוע נוסף הוכרז וזכה לפרטים ראשונים אודותיו.

ראשית כל, השנה האירוע לא יישא את השם "Game In" אלא "GameIn Pro", בין היתר בעקבות כך שהאירוע החדש הוא לא לגמרי זהה לקודמו, אבל את הקונספט עצמו מיד תבינו.

השינוי המהותי ביותר הוא שהפעם מדובר באירוע שהוא מצד אחד עדיין פסטיבלי, אך מצד שני הוא יהיה ממוקד בטורנירים והוגדר על ידי מארגניו כ"אליפות ישראל בגיימינג 2017".

האירוע עצמו צפוי להתרחש במהלך חג הפסח, בתאריכים 5-6 באפריל הקרוב (ימים ד' וה'), כאשר שעות האירוע עדיין לא לגמרי ברורות אך מטבע הדברים זה צפוי להיות אירוע שיתקיים מהבוקר ועד הערב, בדומה לקודמו מחג הסוכות. אם אתם צעירים, אין סיבה לדאגה - האירוע מתקיים במהלך חופשת הפסח לתלמידים.

מיקום האירוע הוא צמוד למיקום הקודם, אך במקום גדול בהרבה - מדובר בהיכל קבוצת שלמה, הידוע לחובבי הכדורסל מביניכם כאולם הדרייב-אין בו משחקת קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב את משחקי הבית שלה. התכולה שלו במשחקי הכדורסל היא של 3504 אנשים.

כפי שכבר ציינו בעבר - צפויה להיות חלוקה בין תחרויות ילדים לתחרויות מבוגרים, כאשר באירוע עצמו תוצב זירה מרכזית ובסך הכל יבחרו 10 המשחקים החמים ביותר בשוק לצורך 10 טורנירים שונים, אחד לכל משחק. הטורנירים יהיו נושאי פרסים.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לאירוע החדש או שאתם לא חושבים שבכוונתכם להגיע אליו כלל? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.