שיא שחקנים נקבע ב-GTA Online בדצמבר; בונוסים ומבצעים חדשים הגיעו

מאת: לידור אטיאס

כהרגלה, Rockstar הכריזה על כל האפשרויות החדשות שלכם לחסוך כסף ולהרוויח יותר. מדובר כמובן במבצעים, אפשרויות לכסף משחק כפול, RP כפול ועוד בונוסים מיוחדים נוספים במשימות המשחק.

מהיום ועד ה-13 בפברואר, יום שני, 3 מצבי משחק שונים במשחק יספקו לכם כסף משחק כפול ו-RP כפול - מדובר על מצבי המשחק Juggernaut ,Vehicle Vendetta ו-The Lost Vs. Damned. על מנת שתוכלו לשחק בהם יותר בקלות ולא תצטרכו להסתבך יותר מידי, Rockstar בנתה פלייליסט מיוחד של מצבי המשחק האלה שמאפשר לכם לשחק בהם ביתר נוחות.

באשר למבצעים, הרשימה הנ"ל תספק לכם את כל המידע אודות המבצעים החדשים במשחק:
*50% הנחה על משרדי מנהלים
*25% הנחה על מחסני רכבים
*חנויות הנשק: 25% הנחה על כל האקדחים, רובי הצלפים והמקלעים הקלים
*25% הנחה על הלימוזינה עם מכונת הירייה, המסוק Buzzard והמסוק Cargobob (משמש לנשיאת מטענים)
*25% הנחה על מכונית הספורט Pegassi Osiris
*25% הנחה על האופנוע Principe Diabolus
*50% הנחה על שריונות לרכבים וצמיגים חסיני קליעים
*25% הנחה על התוספות הקוסמטיות לרכבים (כיסויים חיצוניים, צמיגים, גלגלים, ספוילרים ועוד) בחנויות הרכב Los Santos Customs ו-Benny's Original Motor Works

כמו, עד ה-6 בפברואר המירוץ The Wave יהיה מירוץ הפרימיום של המשחק וייתן פרסים גדולים מאוד ל-3 המקומות הראשונים בו תוך מתן RP משולש לכלל המשתתפים.

חדשות שונות במקצת קשורות לדמויות שלכם - אם אתם רוצים להעביר את הדמות שלכם מ-GTA Online בקונסולות הדור הקודם לקונסולות הדור הנוכחי עליכם לעשות זאת עד ה-6 במרץ, אחרת לא תהיו מסוגלים לעשות זאת.

לבסוף, מעט סטטיסטיקה - הסטטיסטיקות לשנת 2016 נחשפו והראו כי חודש דצמבר היה החודש הפורה ביותר מבחינת שחקנים על גבי כל הפלטפורמות. Rockstar ציינה שהיא מתכוונת להביא אל המשחק עדכונים נוספים גם ב-2017, זאת לצד חשיפת מידע סטטיסטי נוסף לגבי חודש דצמבר. למשל:
*11 מיליון ארגוני CEO חדשים נוסדו
*13 מיליון מירוצי פעלולים שוחקו
*15 מיליון משחקי Juggernaut שוחקו
*24 מיליון מועדוני אופנוענים נוסדו
*רק בחודש דצמבר נוספו לרכבים 10 מיליארד תוספות שונות

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שהמשחק הזה ראוי לעוד שנה אחת של תמיכה (לפחות)? אתם נמנים על השחקנים שאחראיים לסטטיסטיקה הזו? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.