מוד חדש ל-GTA V מביא אליו רכבים אוטונומיים והופך אותו לסימולציה של ממש

מאת: לידור אטיאס

רכבים אוטונומיים הם לא חלק מהעתיד, כי אם מההווה, אך הם עדיין לא מופיעים בהמוניהם על הכבישים. לפיכך, המקום היחיד בו תוכלו למצוא הדגמה ריאליסטית ביותר שלהם אצלכם בבית, הוא על מסך המחשב. כיצד? בעזרת מוד חדש של GTA V העונה לשם "DeepDrive".

המוד הזה נוצר על ידי מהנדסי תוכנה שיצרו אותו בעזרת תכנות חסר פשרות ואיכותי במיוחד, כזה שהופך את GTA V לסימולציה של רכבים אוטונומיים. הרכבים נעים במשחק בעזרת הבינה המלאכותית שתוכננה על ידי המהנדסים, כאשר מספר רב של משתנים מופיעים לצד הסימולציה עצמה.

אלא שרכבים שכאלו זזים לאורכה ולרוחבה של מפת GTA V כל הזמן (הרכבים הזרים שנשלטים על ידי קוד המקור של המשחק). מה ההבדל אתם שואלים? ובכן, הרכבים האוטונומיים שנשלטים על ידי הבינה המלאכותית של "DeepDrive" פועלים בזמן אמת, בודקים תנאי הסביבה ופועלים בהתאם.

לדוגמא - הרכבים האוטונומיים של "DeepDrive" מבחינים בעוברי דרך אחרים, מזהים קירבה חריגה ובכך פועלים למניעת תאונות דרכים עמם. כמו כן, תנאי מזג האוויר משליכים עד מאוד על הרכבים האוטונומיים של "DeepDrive" והם מקפידים לנהוג בהתאם לתנאי מזג האוויר ובצורה בטיחותית.

עד כה, מספר הדגמות של המוד הוצגו, כאשר לפני מספר ימים הוצגה גרסה חדשה שלו המציגה את האופן שבו הוא פועל בתוך GTA V.
מה דעתכם על המוד הזה? האם הייתם מעוניינים לחוות גרסה יותר מותאמת שלו שתאפשר גם לכם להשתמש בו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.