טריילר משחקיות ברוטאלי ומרהיב במיוחד של Hitman לקראת השקת המשחק במלואו

מאת: לידור אטיאס

הרבה מאוד תלאות עברו על כל המחלקות השונות שאחראיות על הפרויקט Hitman, משחקה החדש של Square Enix. עם המעבר לשיטת ההשקה האפיזודית מחלקת יחסי הציבור של המשחק הייתה צריכה לעבוד שעות נוספות, כאשר ברקע היו מתכנתים, מפיקים ושאר עובדים שהיו צריכים בסופו של דבר לייצר את המוצר. אחרי כל זה, הגיעה שעתו של Hitman לצאת לאוויר העולם.

הלידה של Hitman הייתה איטית ומאוד לא פשוטה - ראש, יד ועוד יד, אחר כך יצא הגוף, כאשר חלק וחלק הוא משימה אחת מתוך משחק שלם. המשימות הגיעו בזו אחר זו מידי חודש, כולל משימות בונוס ואתגרים מיוחדים, אלא שהשלב הזה יגיע לקיצו ב-31 בינואר הקרוב, עת יושק המשחק בעותק פיזי ומיוחד בגרסת ה-"Steelbook".

לכבוד ההשקה של העותקים הפיזיים של Hitman, טריילר חדש ומיוחד הופק והופץ ברחבי הרשת. הטרייר עונה לשם "HITMAN 101 Trailer".

הטריילר למעשה מסכם את כל האפיזודות והשלבים שראינו עד כה, תוך שהוא מציג כמה מהחיסולים הברוטאליים ביותר שהיו אפשריים לכל אורך הדרך עבור מטיבי הלכת שעקבו אחר השקת האפיזודות בחודשים האחרונים.

גרזנים, פיצוצים, חניקות, דחיפות, הרעלות ותחפושות שונות ומשונות הם רק חלק ממה שתראו בטריילר המיוחד הזה לקראת ההשקה של המשחק המלא על גבי דיסק.
מה דעתכם על הטריילר? האם אתם מתכוונים לרכוש את המשחק בגרסה המלאה שלו או שאתם מתכוונים לוותר עליו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.