תוכן חינמי חדש הוכרז ל-Titanfall 2 ויגיע בחודשים הקרובים

מאת: לידור אטיאס

Titanfall 2 אמנם נפל מעט בין הכיסאות כשהושק לצד Battlefield 1 ו-Call of Duty: Infinite Warfare, אך הוא עדיין משחק מצוין שמושך אליו קהל רב ונלהב שמשחק במצבי המשחק השונים שלו במולטיפלייר. כעת, במטרה להעמיק את החוויה, תוכן חינמי חדש הוכרז.

ראשית, בפברואר יגיע אל המשחק מצב משחק חדש בשם "Live Fire" שיושק עם 2 מפות סך הכל. זהו מצב משחק מבוסס סיבובים (כלומר - משוחק במסגרת של מספר סיבובים) בו נלחמות 2 קבוצות, כל אחת בת 6 שחקנים שונים.

במצב המשחק הזה אין השתגרויות מחדש אל שדה הקרב ואין טיטאנים. המטרה - להרוג את כל הקבוצה השנייה או לחילופין להוביל את הדגל של הקבוצה לעמדה שאליה הוא צריך להגיע (במידה וזה התפקיד של הקבוצה). המנצחת היא זו שמנצחת הכי הרבה סיבובים מתוך 5 סיבובים שונים סך הכל.

בנוסף לכך, מצב המשחק "Coliseum" מקבל אף הוא מפה חדשה כאשר ממשק מציאת המשחק של Titanfall 2 יעבור מתיחת פנים קלה ויאפשר כעת לשחקנים לבחור לאיזה מצבי משחק הם מעוניינים להצטרף, זאת במקום המיקס שאליו הם מבקשים להצטרף בדרך כלל (שילוב של מספר מצבי משחק בזה אחר זה).

לבסוף, בחודש מרץ תגיע מפה מ-Titanfall 1 בגרסה מחודשת, והיא המפה "Colony". זו כמובן לא הפעם הראשונה שבה מפה מן המשחק המקורי מגיעה למשחק החדש, ראו ערך "Angel City". לאחר התוספות הללו צפויות להגיע תוספות חינמיות נוספות אל המשחק.

מה דעתכם על כל התוכן החינמי שצפוי להגיע בקרוב ל-Titanfall 2? האם אתם מתכוונים לנסות אותו או שאתם תוותרו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.