הרבה מאוד תוכן חדש ב-World of Warcraft הודות לעדכון החדש

מאת: לידור אטיאס

World of Warcraft, כיצירת מופת לכל דבר ועניין של Blizzard, ממשיך להתעדכן. כעת שחקני המשחק זוכים לעדכון 7.1.5, עדכון שמביא אתו הרבה מאוד תוכן חדש למשחק, כזה שאני משוכנע שחלק מכובד מאוד משחקני המשחק ציפו וחיכו לו.

למען הסר ספק - מדובר בעדכון נרחב מאוד הכולל תוכן רב, כך שאם בכוונתכם לקרוא את כל תוכן העדכון מתחילתו ועד סופו אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולעבור לרשימה מסודרת באנגלית, כאן תוכלו לקרוא לגבי החלקים המשמעותיים ביותר של העדכון.

ראשית, עם פרסים חדשים, חוזר כעת "Brawler's Guild". עם החזרה שלו הוא מביא כעת קרבות בוסים חדשים שכאמור, יזכו אתכם גם בפרסים חדשים בהתאם.

שנית, אתם מוזמנים להיזכר יחד עם שחקנים נוספים איך זה מרגיש לפתוח את שערי "Ahn’Qiraj" במסגרתו של אירוע חדש (אחד מתוך רבים שיגיעו בשנה הקרובה) אשר יתרחש בין ה-21 ל-23 בינואר והוא "Call of the Scarab".

בנוסף לכך, כל המאמצים שהושקעו על ידי שחקנים ב-"Suramar" הובילו לקרב מול "Gul’dan" בכבודו ובעצמו במסגרת של "The Nighthold Raid" - העימות הסופי עם "Gul’dan".

לבסוף, ראוי לציין כי הגיעו למשחק פריטים אגדיים חדשים, וכי הוא זכה לעדכונים גם במגוון גזרות אחרות, כמו למשל גרזת המחלקות השונות במשחק.

מה דעתכם על העדכון הזה? האם אתם נהנים מתוכנו או שאתם מתרכזים בקווסטים הנוכחיים שלכם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.