בקרוב בחנויות: קונים קונסולת Xbox One S ומקבלים מנוי Xbox Live Gold ל-3 חודשים מתנה

מאת: לידור אטיאס

קונסולת ה-Xbox One S הגיעה לארץ רק לפני מספר חודשים, כאשר במארזים שלה, לצד הקונסולה עצמה, המתין קוד של מנוי Xbox Live Gold כהתנסות למספר ימים. מדובר בהתנסות שלא כוללת את האפשרות להוריד את משחקי החינם של בעלי המנוי אלא רק לשחק בחינם ברשת. כעת מבצע חדש בדרך והוא משנה את המצב.

לפי מחלקת Xbox של מיקרוסופט ישראל, מבצע חדש שיגיע לכל החנויות בקרוב מאוד (ככל הנראה החל מהשבוע הבא בהתאם להיערכות מול המשווקים המורשים) יספק לכל לקוח שירכוש דגם מקורי של Xbox One S בחנות בארץ גם קוד של 3 חודשי מנוי Xbox Live Gold.

הקוד שיקבלו משתמשי המבצע איננו עוד קוד של התנסות חלקית במנוי הזה, כי אם קוד לחוויה המלאה - לא רק תוכלו לשחק בחינם ברשת, אלא גם תוכלו להוריד בחינם מידי חודש את המשחקים שמוקדשים למנויי Xbox Live Gold.

בהקשר של חודש ינואר, ממש לא מזמן נכנסה לתוקפה רשימת משחקי החינם למנויי Xbox Live Gold בינואר, ואם אתם רוצים לדעת יותר מבחינת זהות המשחקים והתאריכים בהם הם יוצעו בחינם אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לרכוש בקרוב Xbox One S כך שאתם תשתמשו במבצע הזה או שעדיין לא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.