בסוף שבוע הקרוב תוכלו לשחק ב-Call Of Duty: Infinite Warfare בחינם ולרכוש אותו בהנחה דרך Steam

מאת: תומר חסד

סוף שבוע חינמי הוכרז למשחק ה-Call of Duty האחרון, הלוא הוא Call of Duty: Infinite Warfare. האירוע יתרחש על גבי המחשב האישי ודרך תוכנת Steam, וכמו הרבה מאוד אירועים דומים שהתרחשו בעבר - לא מדובר בגרסה המלאה של המשחק.


מה כן מקבלים? רק את המצב מרובה המשתתפים אשר יהיה פתוח, ואילו הקמפיין לשחקן יחיד ומצב המשחק של הזומבים יוותרו נעולים. אבל, בצורה מפתיעה, אין הגבלת רמות, מה שאומר שאם אתם רוצים לשחק שעות רבות ולהגיע לרמות גבוהות, אתם יכולים לעשות את זה.

אבל, למרות שסוף שבוע חינמי זה נחמד (הוא יימשך עד ה-26 בפברואר) יש בעיה מאוד גדולה. קובץ ההורדה של הגרסה הזו שוקל בסביבות ה-70GB, מה שאומר שאת רוב הזמן שמציעה הגרסה הזו אתם תבלו בהורדת המשחק, וזה קצת חבל. אבל אם יש לכם מהירות הורדה גבוהה זאת לא אמורה להיות בעיה יותר מדי גדולה.

בנוסף לאירוע החינמי, מבצעים של שתי גרסאות המשחק נכנסו לתוקף כאשר הגרסה הרגילה קיבלה הנחה של 50 אחוז ועומדת כרגע על 30 דולר וגרסת ה-Legacy קיבלה הנחה של 33 אחוז ועומדת כרגע על 53 דולר, כך שאם חיכיתם למבצע, זה הזמן המתאים לקנות את אחת הגרסאות הללו.

בנוסף, מי שממש רוצה להיכנס למשחק יכול לרכוש בהנחה את גרסת ה-Deluxe שמחירה עומד כרגע על 75 דולר (גרסה זו כוללת את תוכן גרסת ה-Legacy ואת ה-Season Pass של Call of Duty: Infinite Warfare).

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מתכוונים לשחק במשחק בחינם או לרכוש אותו בהנחה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.