סוף שבוע של XP כפול ב-Call of Duty: Modern Warfare Remastered; נפח המשחק הוקטן ב-15GB עבור ה-Xbox One

מאת: לידור אטיאס

אם אתם עדיין מתלבטים לאיזה משחקים אתם מתכוונים להקדיש את עצמכם בסוף השבוע הקרוב, יכול מאוד להיות שמצאתם כרגע משחק שיתגמל את ההתמסרות שלכם - בסוף השבוע הקרוב ייערך אירוע XP כפול ב-Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

את הידיעה על כך אישר מעצב בכיר בפרויקט, עמוס הודג', כשהודיע על האירוע הזה בטוויטר, תוך ציון זמני הפתיחה והסיום של האירוע הנ"ל.

סוף שבוע ה-XP הכפול הזה צפוי להיפתח מחר, ה-10 בפברואר, יום שישי, בשעה 20:00, כאשר סיום האירוע יתרחש מספר ימים לאחר מכן ביום שני ה-13 בפברואר, בשעה 20:00 גם כן.

בחדשות אחרות על המשחק - עדכון חדש הגיע אליו על גבי כל 3 הפלטפורמות אליהן הגיע ולצד מגוון של דברים, העדכון כולל שיפורים בשיגורים (מולטיפלייר) ושינוי קטן שמאפשר לפצצות ה-C4 במשחק להידבק להליקופטרים, זאת לצד שיפורי באגים רבים.

אלא ששחקני ה-Xbox One זוכים לשיפור ייחודי - נפח המשחק הכולל בגרסת ה-Xbox One הוקטן בדרכים כאלו ואחרות מ-75GB ל-60GB על גבי ה-Xbox One בלבד.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מתכוונים לשחק במשחק בסוף השבוע הקרוב או שתוותרו על כך? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.