חגיגה של כדורגל: FIFA 18 הוכרז; העונה השנייה של "The Journey" תגיע אף היא

מאת: לידור אטיאס

לאחר ההצלחה המסחררת של FIFA 17 במכירות ובביקורות, גם ביחס לעצמו וגם ביחס למתחרים, נראה כי דבר לא יעמוד בדרכו של FIFA 18, וזה כמובן מוכיח את עצמו - המשחק FIFA 18 אושר על ידי EA באופן רשמי.

בכנס עם משקיעים בחברה, הכריזו גורמים ב-EA על כך שהגרסה השנתית של FIFA (הלא היא FIFA 18) תגיע גם השנה וכי הפעם היא תביא את העונה השנייה של "The Journey", זאת לאחר שהעונה הראשונה של מצב המשחק הזה (בכיכובו של השחקן אלכס האנטר) כלולה ב-FIFA 17.

באשר למידע מעט ספציפי יותר (אך עדיין כללי) - מנכ"ל EA אנדרו וילסון ציין גם כי בעונה החדשה של מצב המשחק הזה יופיעו דמויות חדשות ולא מוכרות לצד קווי עלילה חדשים שטרם ראיתם בעונה הראשונה, ואני מוכרח להודות שזה נשמע מסקרן מאוד.

מעבר לכך, הוצהר על כך שסטודיו הפיתוח בונקובר עובד על הבאת חוויות חדשות למשחק השנתי, כולל חווית ה-Ultimate Team, כאשר כל הניסיונות הללו נועדו בין היתר להפוך את המשחק למחובר ורגשי עד מאוד, למעשה - הכי רגשי ומחובר שהיה עד היום בסדרה.

כל מה שהיה מעבר לזה היה נשמע מוכר - עלייה של 10% מידי שנה בכמות השחקנים ב-Ultimate Team לצד נתון מעניין יותר על כך ש-10 מיליון שחקנים שונים שיחקו ב-The Journey, דבר שמראה עד כמה החשיפה של המשחק הזה היא אדירה בכל רחבי העולם.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-FIFA 18 עומד להיות המשחק המהפכני ביותר בתולדות סדרת משחקי FIFA? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.