ראו הורחקתם: כבר בשימוש הראשון בצ'יט ב-For Honor אתם עשויים לקבל באן

מאת: תומר חסד

חברת Ubisoft, כמו חברות אחרות בשוק הגיימינג, מראה אפס סובלנות כלפי צ'יטרים והאקרים בכלל, ובפרט ב-IP החדש שלה For Honor. בעזרת תוכנת ה-EasyAntiCheat היא כבר חסמה מעל 400 משתמשים אשר זוהו ע"י שימוש בתכנות צד שלישי על מנת לעשות שימוש ברמאויות שמתמרנות את המשחק ואת השחקנים שמשחקים בו.

תכנה זו מאוד דומה ל-BattlEye במשחק Rainbow Six Siege, תכנה שגם היא מזהה צ'יטרים ע"י השימוש שלהם בתכנת צד שלישי. אז בין אם אתם מתכנתים את התכנות הללו בעצמכם ובין אם אתם משתמשים בתכנות כאלו מן הרשת - ראו הוזהרתם, הדבר ככל הנראה יוביל להרחקה שלכם, אפילו לצמיתות (חלק מן הרמאים הורחקו לצמיתות כבר בעבירה הראשונה).

בנוסף לחסימות משתמשים עקב שימוש בצ'יטים, חברת Ubisot חסמה כבר 70 אנשים בקירוב עקב הפרת תנאי השימוש והעלבת שחקנים אחרים, בין אם זה בצ'ט קולי ובין אם זה בהודעות. כרגע מערכת זו לוקחת חלק בעיקר במחשב האישי מכיוון שלקונסולות יש מערכת הפעלה משלהן וקודים התנהגותיים משלהן (בהתאם לחברה).

סך הכל, נראה כי חברת Ubisoft מתייחסת מאוד ברצינות לנושא זה מכיוון שהיא חוסמת משתמשים כבר בעבירה ראשונה, מתוך נקודת מבט של אי-סובלנות כלפי התנהגות כזאת בתוך הקהילה שלהם. האם הם יראו אותה נכונות במשחקים אחרים שלהם כמו Rainbow Six Siege אשר כבר הרבה זמן סובל מבעיות בקהילה שלו ומשחקנים שהורגים במכוון את אלו שנמצאים בקבוצתם? אני מאמין שעם תפיסת עולם שכזו העתיד נראה ורוד יותר.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם במקרה השתמשתם בתכנות בעייתיות כאלה והורחקתם מן המשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.