ניתן להוריד את קבצי הבטא הפתוחה של Ghost Recon Wildlands

מאת: תומר חסד

אחרי בטא סגורה שאכזבה הרבה אנשים אבל בכל זאת ריגשה הרבה אנשים אחרים, אין ספק שהבטא הפתוחה היא שתנחית את המכה האחרונה ותגרום לכם להחליט. קונה או לא קונה? הזמנה מוקדמת או מבצע? אני אישית כבר ביצעתי הזמנה מוקדמת לפני שנה וחצי כשהוא הוצג לראשונה ב-E3 אז מצבי לא ממש מהווה אינדיקציה, אך עבור מי שעדיין מתלבט - זו הזדמנות נהדרת.

הבטא הפתוחה תתקיים ב-23 בפברואר ועד ל-27 בפברואר אבל כבר עכשיו אתם תוכלו להוריד אותה בשביל שתהיה זמינה לכם ברגע שהשרתים ייפתחו כך שלא תצטרכו לבזבז את זמן הבטא שמיועד למשחק על הורדה.

התוכן של הבטא הפתוחה יהיה זהה לזה שהיה בבטא הסגורה רק שהפעם נוסף לנו אזור חדש בשם "Montuyoc" שלפי המידע שנמסר לנו, משמש בתור אזור אימונים לקרטל "Santa Blanca" ובו נמצאים החיילים הקשוחים והמפחידים ביותר. בנוסף, באזור החדש יהיו הרבה מבצרים אשר תצטרכו לכבוש בשביל להחליש את הכוח של הקרטל.

הפרט האחרון שניתן לנו הוא שכל מי שהשתתף בבטא הסגורה או שיתנסה בפתוחה, יקבל תוספת נחמדה בשם "The Unidad Conspiracy" שתכלול שלוש משימות אשר יפגישו בין הקרטל לבין מה שנשאר מהצבא הסדיר של בוליביה. שימו לב שאתם תצטרכו להתחבר עם אותו חשבון Uplay בגרסת הבטא והמשחק המלא בשביל לקבל את משימות הבונוס הללו. למרות שכרגע אין ממש פרטים על המשימות, הן נשמעות מלאות אקשן וזה בטוח משהו שהייתי רוצה לנסות.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לנסות את הבטא הזו או שדווקא תוותרו במקרה הזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.