צפו בטריילר ההשקה היפהפה של Horizon Zero Dawn

מאת: לידור אטיאס

Horizon Zero Dawn הוא המשחק שכבר נאמר עליו שהוא פרי אהבתם של הפורמט של סוני וזה של The Witcher 3 ודובר רבות על עד כמה הוא טוב, יפה ומדהים, מגיע לחנויות בארץ בקרוב מאוד וכמובן זמין במכירות מוקדמות שונות. אלא שכמו בכל השקה, גם בהשקה הזו לא מקדמים את פני המשחק רק מדפי החנויות וגיימרים עם ארנקים מלאים כי אם טריילר השקה.

וכמו שראינו עד כה, גם הטריילר הזה לא שונה כלל מקודמיו ומציג את אותן איכויות שראינו ב-Horizon Zero Dawn כבר לפני כן - הוא מדהים ביופיו וכזה שהקונספט האמנותי שלו הוא כזה שלא ניתן להתעלם ממנו או חלילה להפחית ממשמעותו.

בנוסף, על אף שסרטוני משחקיות רבים הציגו משחקיות מעניינת ומלאת אלמנטים של אקשן ו-RPG, דווקא בטריילר ההשקה הזה לא מוצגים אי אלו קטעי משחקיות מתוך Horizon Zero Dawn.

בסך הכל, האורך של הטריילר די סטנדרטי והוא מתארך על פני 3 דקות פחות או יותר, 3 דקות של יופי, אקשן, צבעוניות וגם כמה הגדרות עלילתיות שקשורות, מן הסתם, לסיפור המרכזי שיוצג במשחק.
מה דעתכם על הטריילר? האם אתם חושבים שהוא יפה ומציג קונספט אמנותי ראוי לשמו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.