משחק ההמשך של Middle-Earth: Shadow of Mordor הודלף; עיצוב האריזה ותאריך ההשקה הודלפו אף הם

מאת: לידור אטיאס

מזה זמן מה האפשרות שמשחק המשך ל-Middle-Earth: Shadow of Mordor נמצא בפיתוח היא לכל הפחות סבירה ביותר, וזה רק עניין של זמן עד שנזכה לחשיפה רשמית בעניינה. אלא שתאוריה לחוד ומציאות לחוד, מפני שמשחק ההמשך הזה ככל הנראה הודלף בטעות (או שלא) ויש לנו כמה פרטי מידע מעניינים ביותר עליו.

ראשית, שמו של המשחק, כפי שאפשר לראות על האריזה שהודלפה על ידי רשת החנויות "Target" ברשימת מוצרים שלה (ונקלטה על ידי משתמש NeoGAF חד עין) הוא Middle-Earth: Shadow of War. כמו כן האריזה חשפה את המעורבות הצפויה של .Warner Bros ו-Monolith בפרויקט הזה.

דבר מעניין שניתן לראות ברשימה הוא שרק גרסאות ה-PS4 וה-Xbox One של המשחק מצוינות, ובכל זאת, זמינותו של המשחק הראשון גם ל-PC עשויה להתמשך ולהגיע גם במשחק הזה.

בנוסף, נחשף תיאור קצר וכללי של המשחק - "לכו מאחורי קווי האויב כדי לחשל את הצבא שלכם, לכבוש מבצרים, ושלוט במורדור מבפנים," נכתב בתיאור. "חווה כיצד מערכת ה'נמסיס' עטורת הפרסים יוצרת סיפורים אישיים ייחודיים עם כל אויב וחסיד, והתעמת עם מלוא העצמה של סאורון אדון האופל והנאזגול שלו בסיפור החדש והאפי הזה של הארץ התיכונה."
לבסוף, תאריך ההשקה כמובן. תאריך ההשקה שנחשף הוא ה-22 באוגוסט הקרוב, אך יש לזכור שתאריכים שנחשפו ברשימות של חנויות הרבה מאוד פעמים השתנו מפני שהם נועדו להכנה ראשונית ונתונים לשינויים תמידיים בהתאם להתקדמות תהליך הפיתוח.
מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק במשחק החדש הזה כבר בקיץ הקרוב או שאתם תוותרו על התענוג? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.