בונוס רווחים למשך שבוע ו-2 צבעים חדשים ב-Rainbow Six Siege

מאת: תומר חסד

העדכון החדש של Rainbow Six Siege הגיע אלינו אבל הוא כמובן לא הדבר היחיד שהתבשל מאחורי הקלעים בכל הנוגע ל-Rainbow Six Siege. דברים אחרים שהתבשלו להם אף הם נחשפו ומדובר בבונוס נחמד לשחקנים וגם סקינים חדשים לנשקים.

אז אחרי בעיות השרתים הקשות (בגרסת ה-PS4 בפרט) שהיו אחרי יציאת ההרחבה "Velvet Shell", חברת Ubisoft מציעה פיצוי לעגמת הנפש שנגרמה לשחקנים, ותהיו בטוחים שהפיצוי הזה איננו סתמי כלל.

במה מדובר? זהו בונוס של 50% על כל הרווחים שלכם במשחקים (Renown, המטבע של המשחק) למשך תקופה של שבוע. הבונוס התחיל את היישום אתמול (רביעי) וכאמור, יסתיים ברביעי הבא. האם זה פיצוי הולם לכל הבעיות שהיו עם השרתים? לדעתי זו התחלה נחמדה לכל הפחות.

בנוסף לבונוס הכספי, הגיעו 2 צבעים חדשים של נשקים למשחק. מדובר בשני צבעים שהקהילה דרשה כבר הרבה מאוד זמן והם שחור ואפור. בנקודה זו מגיע לסיום עידן התלונות מצד הקהילה על כך שהצבעים במשחק הם "לא מציאותיים".

בין היתר נחמד לראות שחברת Ubisoft מקשיבה לקהילה שלה ומביאה אל משחקיה דברים שהשחקנים מבקשים. לטעמי הצבעים קצת משעממים וחסרי חיים, אבל ברור לי שהם יקרצו לכמה מן השחקנים.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לממש את כל החדשות הללו במשחק עצמו או שתוותרו הפעם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.