יש תקווה: Red Dead Redemption 2 צפוי להגיע אל ה-PC לפי דליפה חדשה

מאת: לידור אטיאס

עד כה, Red Dead Redemption 2 הוכרז אך ורק ל-2 הקונסולות של הדור הנוכחי - ה-PS4 וה-Xbox One, כשברקע האכזבה הגדולה מחוסר ההכרזה על גרסת PC. אלא שמקרה GTA V עשוי לחזור על עצמו בשנית לפי דליפה חדשה.

בעקבות תקלה טכנית באתר הרשמי של ספקית ה-DRM (ניהול זכויות דיגיטליות) "Denuvo" הגולשים יכלו לצפות במידע שנחשב לרגיש מתוך מאגר הנתונים של האתר.

אז מה בעצם כל כך מיוחד בזה? מדובר בחברה שעובדת אך ורק על משחקי PC, ופריט מידע מעניין במיוחד שנחשף הוא ש-Rockstar עתידה להשתמש בשירותיה של "Denuvo", ואלא אם כן מתוכננת הכרזה על משחק PC חדש של Rockstar, סביר מאוד להניח שהשימוש הזה יהיה לטובת Red Dead Redemption 2 והשקתו ל-PC.

ללא כל קשר לזה, בעקבות מה שאירע עם GTA V לא קשה להעריך כי גם במקרה הזה תהיה השקה מאוחרת ל-PC, מה גם ש-Red Dead Redemption 2 עוקב באדיקות אחר צעדיו של GTA V - יש דחייה אפשרית באופק, הופרדו השקות הקמפיין והמולטיפלייר ולא מן הנמנע שגם עניין ה-PC יתממש.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Red Dead Redemption 2 יגיע בסופו של דבר אל ה-PC או שלא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.