העדכון החדש של Battlefield 1 כולל בתוכו גם הרבה שינויים שפחות הורגשו

מאת: תומר חסד

עם שחרור ההרחבה "They Shall Not Pass" של המשחק Battlefield 1 נכנסו גם הרבה שינויים קטנים שלא כולכם שמתם לב אליהם מכיוון שהם נפלו בין הכיסאות עם כל התוכן החדש שהוכנס למשחק.

השינויים הם בעיקר איזונים של הרובים ושל זמני הטעינה של כמה מהרימונים בארגזי התחמושת במשחק. בנוסף, כמה סוגים של רימונים, ביניהם רימון העשן, המיני-רימון ורימון הגז קיבלו הגבלה חדשה ועכשיו אתם יכולים לסחוב רק רימון אחד מהסוגים הללו ולא 2.

עוד שינוי, שאני פחות מסכים איתו, הוא שתותחי הנ"מ (נגד מטוסים) עכשיו עושים הרבה פחות נזק למטוסים כאשר הם פוגעים בהם ישירות, דבר שהוא מחוסר כל הגיוון, שהרי התותחים האלה בנויים במיוחד בשביל להוריד מטוסים. אין שום הגיון בהורדת הנזק שהם עושים למטוסים.

אבל כמו בכל עדכון, מלבד התוכן של ההרחבה אשר כלל 4 מפות חדשות, 2 סוגי Operations / מבצעים חדשים, מחלקת "Elite" חדשה במשחק ועוד, ישנם עשרות שינויים ואיזונים במשחק. אם אתם רוצים לקרוא את כולם לחצו כאן למעבר לרשימה המלאה של העדכונים בבלוג הרשמי של המשחק.

מה דעתכם על העדכון? מסכימים עם השינויים? אוהבים את ההרחבה החדשה "They Shall Not Pass"? ספרו לנו הכל בתגובות ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.