עכשיו זה רשמי - Destiny 2 קיים; גרסת ה-PC זמינה להזמנה מוקדמת בגרמניה

מאת: לידור אטיאס

לאחר הדלפות ושמועות לגבי המשחק, עם הגב לקיר נאלצה Bungie להכריז בלית ברירה וללא הרבה מידע נוסף על Destiny 2, משחק ההמשך להצלחה המסחררת Destiny, המשחק אשר הגיח לאוויר העולם ב-9 בספטמבר 2014.

בעקבות כך שככל הנראה מדובר בהשקה מאולצת ולא מאורגנת במלוא מובן המילה, מה שקרה הוא שהועלתה תמונת הלוגו של המשחק Destiny 2 אל העמוד הרשמי של סדרת משחקי Destiny ולא תואר אפילו פרט מידע נוסף אחד.

עד כה, השמועות וההדלפות היו בעיקר סביב תמונות קונספט של המשחק ותמונות אמנותיות, אך הן היו מרובות וכבדות מידי עד כי ב-Bungie הורגש הצורך בהכרזה רשמית.

יש לציין כי כבר צוין בעבר לגבי המשחק מצידה של Activision כי הוא אמור להשתחרר ב-2017 ומצידה של Bungie צוין שהדמויות שהיו לשחקנים במשחק הראשון יעברו אל המשחק השני עם המראה אבל בלי היכולות.

תהיות רבות לגבי גרסת PC של המשחק השני כבר מועלות מידי יום, זאת מפני שהמשחק הראשון לא הושק אליו מעולם, אך יכול להיות שצפויה לנו הפתעה - ב-GameStop גרמניה (באתר האינטרנט כמובן) כבר ניתן להזמין מראש את גרסת ה-PC של Destiny 2.

המעניין הוא שהאפשרות הזו הועלתה לאתר עוד בטרם ההכרזה הרשמית על Destiny 2, כך שכנראה שבחנות יודעים דבר או שניים לגבי הפרויקט.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק במשחק החדש או שלא? ספרו לנו מה אתם חושבים על הפרויקט החדש הזה ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.