בתערכות EA Play בקיץ הקרוב תוכלו לשחק ב-FIFA 18 ,Star Wars Battlefront 2 ועוד

מאת: לידור אטיאס

בקיץ הקרוב יתרחש, שוב, האירוע הפתוח של EA העונה לשם "EA Play" שנערך לצד E3. זהו אירוע מיוחד בו ניתן לשחק במגוון משחקים עתידיים של החברה, והוא מתרחש ממש לא בפעם הראשונה.

כעת, יש מידע לגבי המשחקים שניתן יהיה לשחק באירוע הזה השנה. משחקי הספורט העתידיים של החברה אשר יוצאים ממש מידי שנה, יהיו זמינים כמעט כולם - מדובר ב-FIFA 18 ,Madden NFL 18 ואפילו NBA Live 18 שהיה מדהים לראות שבכלל יושק נוכח הקושי האדיר של סדרת משחקי NBA Live להתקרב אל יריבתה מבית 2K.

אלא שכעת שני משחקים חדשים נוספו לרשימה הזו - מדובר במשחק היריות החדש Star Wars Battlefront 2 וגם משחק המירוצים החדש של החברה שעדיין נטול שם ומוגדר כמשחק הבא בסדרת משחקי המירוצים Need for Speed.

אלא שאם חשבתם שבזה העניין מסתכם, EA הצהירה כי זה לא הכל וכי מידע נוסף על האירוע צפוי להיות משותף בחודשים הקרובים. על כל פנים, מדובר בגישה מוקדמת די משמעותית, מפני ש-Star Wars Battlefront 2 יגיע רק בסוף 2017 ו-Need for Speed החדש אמור להגיע עד מרץ 2018.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק בכל המשחקים הללו? האם אתם טסים לאירוע המיוחד הקיץ? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.