תמונה של פרויקט בשם Forza X הודלפה והופצה ברשתות החברתיות ; ספקולציות מעניינות הועלו בעניין

מאת: לידור אטיאס

הדלפות הן כבר מזמן חלק אינטגרלי מתעשיית הגיימינג ולעיתים הן אפילו מתרחשות בכוונת תחילה לצורכי קידום, שיווק והייפ. הפעם, ספק אם מדובר בהדלפה מכוונת, אבל בהחלט מדובר בכזו מעניינת שתגרום לכם לתהות לא מעט.

ההדלפה המדוברת היא של תמונה מתוך פרויקט העונה לשם Forza X, כזה שכנראה נמצא בידיה של מיקרוסופט. התמונה עצמה מוצגת במהלך מה שנראית כישיבה לגבי אותו פרויקט אך בכל זאת מצולמת באיכות ירודה ולא כל התמונה נכללת בפריים.

אלא שדבר מעניין מאוד שכן אפשר לראות בצד שמאל למטה בתמונה המצולמת הוא כיתוב שחושף כי התמונה המוצגת מצולמת בתוך המשחק. אנחנו לא רואים שם יותר מידי, אבל זה בהחלט מסקרן, במיוחד אם מדובר במשחק חדש בסדרת משחקי Forza ולא בהרחבה למשחק קיים.

ההשערות שהועלו בנוגע לכך גורסות בעיקר כי מדובר במשחק חדש שיושק יחד עם Project Scorpio, מה שכמובן העלה ספקולציות הרבה יותר דמיוניות לגבי שם הקונסולה החדשה שתצטרך לשמוט בסופו של דבר את שם הקוד הנוכחי שלה - יש הגורסים כי הקונסולה החדשה היא Xbox One X, אבל אני לא הייתי ממהר לשים את מבטחי בזה.

אתם מוזמנים לצפות בתמונה בעצמכם:
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר במשחק חדש או הרחבה חדשה? ספרו לנו מה דעתכם על זה ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו, כמו כן אתם מוזמנים להצטרף לקהילת ה-Xbox הגדולה בישראל לחדשות נוספות, מכירות ועדכונים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.