דמו חינמי של Mafia III זמין כעת לצד חבילת הרחבה חדשה של המשחק

מאת: לידור אטיאס

חידושים נוספים ממשיכים להגיע אל Mafia III, כאשר דמו חדש וחינמי של המשחק יהיה זמין כעת לשלוש הפלטפורמות אליהן הגיע המשחק, בעוד שחבילת ההרחבה הגדולה הראשונה של המשחק שוחררה אף היא.

הנפח של הדמו נע בין 24GB ל-27GB, כאשר הנפח הוא בהתאם לפלטפורמה שעליה תשחקו בו (PS4 / Xbox One / PC). הדמו עצמו כולל את החלק הראשון של הקמפיין, אשר מגדיר את האירועים שעוד יקרו בהמשך ובכלל מציע מבט די טוב על מה שתקבלו במסגרת המשחק המלא במידה ותחליטו לרכוש אותו.

יש לציין כי כל ההתקדמות שתצברו במהלך הדמו, בין אם תסיימו את החלק הראשון כולו ובין אם רק חלק ממנו, תישמר עבורכם במידה ותחליטו לרכוש את המשחק המלא בשלב מאוחר יותר.

באשר לחבילת ההרחבה החדשה - מדובר בחבילת ההרחבה "Faster, Baby", והיא מוסיפה עוד כלי רכב ומשימות סיפוריות למשחק. בנוסף לכך היא מוסיפה אפילו תכונות חדשות כמו האפשרות להציב מתוך מכוניות מוקשים.

אם כל זה לא מספיק עבורכם, דעו גם כי כעת ניתן להשליך רימונים מן הרכב בו אתם נוסעים במהלך הנסיעה. את כל זה תוכלו לקבל עבור 15 דולר ברכישה של חבילת ההרחבה הזו בלבד, או ב-30 דולר במידה ואתם מעוניינים לקנות את ה-Season Pass הכולל של המשחק.

בחודשים הקרובים עוד ישוחררו 2 חבילות הרחבה גדולות של Mafia III כחלק מה-Season Pass וגם אותן תוכלו לרכוש בנפרד או כחלק מהחבילה הכוללת.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לנסות את המשחק בדמו או שכבר ויתרתם עליו מראש? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.