הולך ומשתפר - השבוע השני של המשחקים התחרותיים של Rainbow Six Siege נפתח

מאת: תומר חסד

אחרי שבשבוע שעבר סיקרנו את המשחקים שהפגישו בין Continuum ל-Elevate ובין Lethal Gaming ל-eRa (אשר היו מאוד מעניינים אבל לא הראו את הפוטנציאל המלא של הקבוצות), כעת עם פתיחת השבוע השני היה לנו הרבה יותר מעניין ואפילו היו כמה הפתעות קטנות.

הערה לפני הפתיחה - אני לא מסקר את המשחקים האירופאים אשר מתרחשים בימי רביעי מפני שלדעתי הם הרבה פחות מעניינים והרמה של המשחקים יותר נמוכה שם.

המשחק הראשון ששודר היה "Ominous" נגד "Onslaught". המשחק הזה היה קצת מוזר. מצד אחד, קבוצת Ominos היא קבוצה חדשה אשר נכנסה לסצנה התחרותית רק בעונה הזאת. מצד שני, קבוצת Onslaught היא קבוצה ותיקה יחסית אשר שלושת מהחברים בה משחקים ביחד כבר מהעונה השלישית (כל ההבדל הוא שאז הם שיחקו יחד בקבוצת "Ferocity").

לפיכך, העובדות שלפניכם לבטח גרמו לכם לחשוב ש-Ominous תפסיד מהר מאוד כי שחקניה לא מנוסים, נכון? אז פה הסתתרה ההפתעה. Ominous הראתה שליטה מוחלטת בשתי המפות כאשר Onslaught פשוט מאוד לא עמדה בקצב ונחלה הפסד יחסית משפיל.
תוצאות שתי המפות הן:
במפה "Kafe Dostoyevsky" תוצאת הסיום הייתה 5-2 לטובת Ominous
במפה "Border" תוצאת הסיום הייתה 5-1 לטובת Ominous
המשחק השני היה של קבוצת "FlipSid3 Tactics", קבוצה שאני באופן אישי אוהב ועוקב אחריה כבר המון זמן אבל למרות שהיא תמיד משחקת טוב מאוד, היא אף פעם לא מגיעה לאירוע הגמר. FlipSid3 Tactics שיחקה נגד קבוצת "Most Wanted", קבוצה ותיקה מאוד שהיא בעצם גלגול של "Orgless" ו-"Orbit" ויותר מאוחר הפכה להיות קבוצת eRa עליה דיברנו שבוע שעבר. אבל, למרות שהשם Most Wanted נשאר, הקבוצה היא קבוצה חדשה וזה ניכר בהרבה מאוד מקרים במהלך המשחק.

המשחק הזה, למרות שעל הנייר הוא נראה משחק משעמם שייגמר מהר (כמו המשחק הקודם), היה משחק מאוד צמוד כאשר כל סיבוב נמתח ממש עד השנייה האחרונה. למרות שפער הסיבובים הוא יחסית גדול לטובת FlipSid3 Tactics וזה נראה שזהו היה ניצחון קל, אתם צריכים לראות את המשחק בשלמותו כדי להבין כמה מתוח וכמה צמוד היה כל סיבוב וסיבוב.

הבעיה העיקרית של Most Wanted היה החוסר בעבודת צוות, כל שחקן שלה היה טוב שלעצמו, אבל כשזה הגיע לרגע האמת, FlipSid3 Tactics ניצחה אותה ברוב המקרים.
תוצאות 2 המפות היו:
במפה "Border" תוצאת הסיום הייתה 5-2 לטובת FlipSid3 Tactics.
במפה "Chalet" תוצאת הסיום הייתה 5-3 לטובת FlipSid3 Tactics.
אחרי תוצאות המשחקים הללו אנחנו יודעים אילו משחקים יהיו לנו בשבוע הבא. המשחק הראשון יהיה Elevate נגד Onslaught והמשחק השני יהיה Continuum נגד Ominous. אני הייתי שם עין על המשחק השני, נראה שהוא הולך להיות מעניין במיוחד. אני צופה ניצחון של קבוצת Elevate וניצחון של קבוצת Continuum.

עוד שבועיים יהיו המשחקים Most Wanted נגד Lethal Gaming ו-FlipSid3 Tactics נגד eRa. אני צופה ניצחון מוחץ ל-Lethal במשחק הראשון וניצחון קצת יותר צמוד ל-eRa במשחק השני. מה אתם חושבים? האם אני צודק בהשערות שלי או שאני טועה? ספרו לנו הכל בתגובות ואל תשכחו לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.