נחשפו פרטי העדכון הבא של Rainbow Six Siege

מאת: תומר חסד

חברת Ubisoft הכניסה למחזור החיים של Rainbow Six Siege מנהג אשר נקרא Mid-Season Reinforcements. מדובר בעדכונים בין-עונתיים אשר מטרתם לשפר ולאזן את המשחק. עכשיו, נחשפו לנו הפרטים הרשמיים של העדכון אשר יוצא מחר במסגרת הבין-עונתית והוא מביא אל המשחק כמה דברים מעניינים.

הדבר הכי גדול שהוא למעשה גולת הכותרת של העדכון הוא השיפור המשמעותי ש-Glaz מקבל. למעשה, השיפור הוא ש-Glaz מחליף את הכוונת הישנה שלו בכוונת חום אשר תצבע את האויבים שלו בכתום וצהוב זוהר ולא רק זה - כאשר Glaz מסתכל בכוונת שלו, הוא יכול לראות דרך כל עשן שהוא, בין אם מקורו ברימוני עשן רגילים, חצים של Capitao או אפילו גז רעיל של Smoke.

בנוסף לשיפור של Glaz ישנם אין ספור שינויים קטנים אחרים שאני, מן הסתם, לא אעבור על כולם, אבל הגדולים שבניהם זו היכולת של Doc להעלות את מד החיים עד ל-140 כאשר הוא נותן לאנשים (ולעצמו) את החצים המיוחדים שלו, הוספת מחסנית ל-Skeleton Key של Buck, הורדת הרתע של רובי הסער של Capitao ו-Thermite, העלאת הרתע של רובה הסער של Jackal והוספת תלבושת מיוחדת (Elite Skin) ל-Twitch.

אז אלה בעצם כל הפרטים הגדולים של עדכון אמצע העונה הראשונה של השנה השנייה במשחק Rainbow Six Siege. כמובן שיש עוד המון פרטים קטנים ותיקוני באגים (כמו הבאג שבמסגרתו כשאנשים יצאו בסוף משחק בעקבות ניצחון הקבוצה השנייה גרמו לכך שהשחקנים המנצחים לא קיבלו נקודות) אבל פשוט אי אפשר לעבור על כולם. אם אתם ממש סקרנים אתם יכולים ללחוץ כאן ולראות את הכל עד הפרט האחרון.

אז מה דעתכם על כתבה זו? ספרו לנו בתגובות האם אתם חשובים שהשיפור ל-Glaz היה הכרחי ואם הייתם בוחרים אותו עכשיו. בנוסף, אל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.