עונת המשחקים השנייה של Rainbow Six Siege נפתחה היום

מאת: תומר חסד

עונת המשחקים המקצועיים (הידועה גם בתור ה-"Pro League"), של המשחק Rainbow Six Siege התחילה בצורה פנטסטית ועם הרבה הפתעות. אף על פי שיום המשחקים הראשון כלל רק שני משחקים, הפתעות ומשחקים נהדרים התנהלו להם.

המשחק הראשון היה של קבוצת "ElevateGG", אשר אחרי ביטול ליגת ה-Xbox עברה לזירת המחשב האישי, נגד קבוצות "Continuum". מיד כשהתחיל המשחק יכולתי לשים לב לשני דברים מאוד מוזרים אצל "Continuum":
א. השחקן "KingGeroge" הוחלף בשחקן "Slashug" (שחקן לשעבר של "Era" ו-"Orgless")
ב. למרות שקבוצת "Continuum" נחשבת לקבוצה הכי טובה כרגע וכבר זכתה באליפות העולמית בשנתיים ברציפות, היא שיחקה ממש גרוע והפסידה 4 סיבובים רצופים.

אחרי התאפסות קצרה וכנראה שינוי אסטרטגיה, "Continuum" חזרה ובגדול וניצחה לבסוף 6-4 בקאמבק נהדר לעיני הקהל שצפה במשחק. המשחק השני ביניהן היה קצת פחות מעניין והתרחש במפה "Oregon". תוצאת הסיום הייתה 5-2 לטובת "Continuum".

המשחק השני ביום המשחקים הראשון היה של קבוצת "eRa" (שקיבלה אליה את "KingGeroge" בתור קפטן, אחרי שהוא "הועף" מקבוצת "Continuum") נגד קבוצת "Lethal Gaming". גם היא עברה מזירת ה-Xbox לזירת המחשב האישי לאחר ביטול האליפות של ה-Xbox בעונה שעברה.

המשחק הראשון התחיל בשליטה מלאה של "Lethal Gaming" אשר ניצחה שני סיבובים מאוד מהירים אבל אחר כך דעכה מהר מאוד והפסידה 5-2. המשחק השני היה מעניין יותר אבל גם הוא היה בשליטה כמעט מלאה של "eRa" ונגמר לבסוף בתוצאה 5-3.

אז זהו, זה כל מה שהתרחש ביום המשחקים הראשון של עונת המשחקים התחרותית במשחק Rainbow Six Siege, המשחקים הבאים יהיו עוד שבוע והם יהיו:
"Most Wanted" - "Flipside Tactics"
"Ominous" - "Onslaught"

מה דעתכם על זה? האם גם אתם צפיתם במשחקים של היום הראשון? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.