הדלפה חדשה חשפה את המשחק החדש בסדרת Call of Duty; הוא ייקרא Call of Duty WWII ויחזור למלחה"ע ה-2

מאת: לידור אטיאס

ככל הנראה המשחק הגדול הבא בסדרת Call of Duty שמפותח על ידי Sledgehammer Games נקרא Call of Duty: WW2 וכשמו כן הוא (מסמן את החזרה למלחמת העולם השנייה וליסודות הסדרה).

את המידע הזה קיבלנו מתמונות קונספט ואמנות של המשחק החדש בסדרה שדלפו לרשת על ידי, איך לא, משתמש באתר Reddit בשם "TwGNaywaoaLh".

מה שמעניין אודות ההדלפה הזו היא שהאשכול שפתח המשתמש הזה ב-Reddit מוגדר כעת ככזה שנמצא בדיקה ועדיין לא מאושר אף על פי שהכל נראה בסדר. בנוסף, ייתכן כי המשתמש הזה הוא אותו משתמש שהדליף מידע לגבי Call of Duty: Infinite Warfare בטרם חשבונו נמחק.

כמה מהתגובות באשכול ההדלפה עצמו טוענות כי התמונות דומות לאלו שראינו בסרטו האגדי של סטיבן ספילברג "להציל את טוראי ראיין", אם כי השוואות בין התמונות מהמשחק ובין התמונות מהסרט לא נעשו עד כה.

נראה שכעת, יותר מתמיד, אנחנו עדים לחזרה של סדרת משחקי Call of Duty אל השורשים מהם היא צמחה, זאת על חשבון המשחקיות העתידנית שהיא אימצה בשנים האחרונות.

צפו בתמונות ההדלפה להלן:




מה דעתכם על החזרה למלחמת העולם השנייה? האם אתם מחכים לשחק במשחק החדש בסדרה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.