סוף שבוע חינמי של Titanfall 2 הוכרז; חבילת הרחבה חינמית גדולה שלו מגיעה בשבוע הבא

מאת: לידור אטיאס

חבילת ההרחבה הגדולה הבאה של Titanfall 2 תגיע בשבוע הבא, כך הכריזה מפתחת המשחק Respawn. החבילה נקראת "Colony Reborn" והיא תהיה חינמית עבור כלל שחקני המשחק.

החלק הגדול ביותר בחבילה הזו מכיל מפה חדשה-ישנה. מדובר ב-"Colony", מפה שהופיעה במקור במשחק הראשון של Titanfall והיא תחזור ב-30 במרץ בקאמבק אל המשחק השני כאשר חבילת ההרחבה תגיע אל כל הפלטפורמות השונות.

חבילת ההרחבה כוללת גם נשק חדש, ה-R-101, אשר עושה קאמבק מהמשחק הראשון בסדרה אף הוא, מצויד בכוונת ACOG.

לבסוף, בחבילת ההרחבה החדשה ישנה גם אפשרות חדשה להוצאה להורג, אשר זכתה לשם "Curb Check". תוכלו לראות את הסיומת הזו בפעולה כאן למטה.

בנוסף, חבילת ההרחבה החדשה מוסיפה פרטי נוי / קוסמטיים בתשלום למשחק, כולל שני סקינים חדשים לטיטאנים, כיסויים חדשים לנשקים ועוד.

אלא שההכרזה אולי הגדולה ביותר בתוך כל זה היא שבסוף השבוע הבא, לרגל חגיגות ההשקה של החבילה החדשה, ייערך סוף שבוע חינמי של Titanfall 2. המשחק עצמו יהיה זמין בחינם החל מה-30 במרץ ועד ל-3 באפריל. הגישה החינמית תכלול גישה מלאה לכל מצבי המשחק במולטיפלייר, כמו גם משימת האימון של המשחק ומשימת הקמפיין הראשונה.

בעתיד, משימת האימון של המשחק והמשימה הראשונה בקמפיין יהיו זמינות בחינם ולא לפרק זמן מוגבל אלא לתמיד.

בסוף השבוע עצמו תוכלו גם לקבל XP כפול, אז אם אתם רוצים לחזור אל המשחק ולעלות רמות, זו כנראה ההזדמנות הטובה ביותר לכך בתקופה הקרובה.
מה דעתכם? האם אתם מתכוונים לחזור לשחק במשחק על מנת להרוויח מעט XP? מתכוונים לנסות אותו בחינם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.