לכבוד אירוע ההאבקות הגדול בעולם: WWE 2K17 זמין בחינם בסוף השבוע הזה ב-Xbox One

מאת: לידור אטיאס

אם חיפשתם משחק חדש לשחק בו בסוף השבוע הקרוב ולא מספיק לכם סוף השבוע החינמי של Titanfall 2, אולי הפעם תסתפקו - מיקרוסופט הכריזה על סוף שבוע חינמי של WWE 2K17 לרגל אירוע הרסלמניה שיחול ביום ראשון הקרוב (זהו אירוע ההאבקות הגדול בעולם).


מעתה ועד ה-4 באפריל, יום שלישי, בשעה 10:00, מנויי Xbox Live Gold יכולים לשחק במשחק בחינם (להוציא את התשלום על המנוי עצמו כמובן).

אם זה לא מספיק לכם, בטח תשמחו לדעת שכל ההישגים וה-Gamerscore שתיצברו במהלך המשחקים שלכם בסוף השבוע הזה במשחק ימשיכו אתכם אל המשחק המלא במידה ותחליטו לרכוש אותו לאחר ההתנסות.

בנוסף לכל, לרגל סוף השבוע החינמי המשחק עצמו נמצא במבצע של 50 אחוזי הנחה ולכן מחירו כעת הוא 30 דולר בלבד, כך שאם אתם מעוניינים להתנסות קצת במשחק ומיד לאחר מכן לרכוש אותו, זו הזדמנות טובה לזה.

 על מנת לקבל את המשחק בחינם לפרק הזמן המוגבל הזה, תוכלו להיכנס לחנות של Xbox ולהוריד את המשחק ישירות משם כשאתם מחוברים לחשבון עם המנוי, או שתוכלו למצוא אותו בעמוד המנוי שלכם שמקושר לדף הבית.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים לנסות את WWE 2K17? שוקלים בכלל לרכוש אותו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.