החל מהיום: FIFA 17 חינם במחשב וה-Xbox One לבעלי המנויים Origin / EA Access

מאת: לידור אטיאס

אם אתם משחקים במחשב ובעלי המנוי Origin Access, החל מהיום תוכלו לשחק ב-FIFA 17 בחינם, כ-5-6 חודשים לפני השקת המשחק הבא בסדרה, FIFA 18. הדבר נכון גם לגבי ה-Xbox One, אלא שבפלטפורמה הזו נדרש מכם המנוי EA Access כדי לקבל גישה למשחק בחינם.

חשוב לציין - הגישה שלכם למשחק תלויה במנוי והוא אינו מקנה גישה ל-FIFA 17 לצמיתות אלא אך ורק כל עוד המנוי שלכם פעיל. אם החלטתם לבטל את המנוי תצטרכו לרכוש את המשחק ותוכלו להמשיך מהנקודה בה עצרתם בקריירות השונות שלכם במשחק.

עד כה, אם תרצו קצת נוסטלגיה (עד כמה שאפשר להחשיב את המשחקים האלו כנוסטלגיים) תוכלו למצוא במנוי את FIFA 14 ,FIFA 15 וגם FIFA 16 שמציגים סגלים מעונות קודמות.

אנחנו באתר אהבנו מאוד את FIFA 17 עם ציון של 8.5 מתוך 10 באומרנו כי "FIFA 17 הוא משחק נהדר המשלב משחקיות בעלת יסודות יציבים מאוד וכזו שהיא גם עשירה, לצד גרפיקה שהיא אולי לא מהפנטת אבל היא כן טובה, וכמובן מצב משחק חדש ומרענן אשר בא לחולל שינוי משמעותי ועושה זאת."

מה דעתכם על זה? האם אתם כבר בעלי המנוי ומעוניינים לשחק במשחק או שאתם לא בכיוון הזה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.