המשחק FIFA 17 מראה מה היה קורה אם לואיס סוארז לא היה עוזב את ליברפול מעולם

מאת: לידור אטיאס

כחלוץ ליברפול בין השנים 2011-2014, לואיס סוארז היה מחורר רשתות והבקיע בסך הכל 69 שערים ב-110 הופעות. כיום הוא משחק בעמדת החלוץ המרכזי בברצלונה ונחשב לאחד מן החלוצים הטובים בעולם כיום חרף היותו "נשכן" (סוארז לא ידוע ביכולת שלו לשמור על השיניים ולא לנגוס ביריביו).

בשל כך ובשל הכישלונות המהדהדים של ליברפול בשנים האחרונות, הועלתה לא פעם השאלה מה היה קורה אם לואיס סוארז מעולם לא היה עוזב את ליברפול? האם העונה הנוכחית תחת יורגן קלופ הייתה יכולה להיות טובה ומבטיחה יותר? יוטיובר בשם "Fyuh" יצא לבדוק.

במסגרת מצב המשחק Career Mode ב-FIFA 17 שמאפשר גם לשחק את המשחקים של הקבוצה כסימולציה וללא השפעת שחקן, נבדקה השאלה שנשאלה כבר לא מעט פעמים, והורצה בצורת סימולציה עונת 2016/2017 של ליברפול עם סוארז כחלוץ מרכזי.

ראשית, בפתיחת העונה הקבוצה שיחקה שני משחקים בהם קיבל סוארז את המושכות כחלוץ המרכזי, אבל הוא לא השכיל למצוא את הרשת והקבוצה עצמה בסופו של דבר מצאה את עצמה במקום ה-8 בינואר. את הרשת, אגב, מצא סוארז רק במחזור השלישי נגד קבוצה אנונימית למדי במשחק שאפילו לא הסתיים בניצחון אלא בתיקו 1-1.

בסופו של דבר, את העונה הזו סיימה ליברפול במקום הרביעי בלבד, כאשר באליפות זכתה מנצ'סטר יונייטד, תחתיה במקום השני ארסנל ובמקום השלישי אברטון.

הדבר המעניין באמת הוא שאת נעל הזהב של הליגה קיבל חלוץ ליברפול, אלא שזה לא היה סוארז. השחקן שזכה בנעל הזהב עם 22 כיבושים היה פיליפה קוטיניו. כמה שערים סוארז כבש? לא פחות ולא יותר מ-3 שערים בכל העונה כולה.

ובכל זאת, צריך לקחת את הסימולציה הזו בעירבון מוגבל (למרות היכולות של משחקים לנבא דברים שכאלה), שכן מספר תרחישים בסימולציה בהחלט מעוררים תהיות (קוטיניו כמלך השערים וכמובן אברטון במקום השלישי).

בסרטון תוכלו לצפות כאן:
מה אתם חושבים שהיה קורה העונה בליברפול עם סוארז כחלוץ המרכזי של הקבוצה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.