ההרחבה הראשונה של Ghost Recon: Wildlands נחשפה ותגיע בעוד שבוע; עדכון חינמי חדש בדרך אלינו

מאת: לידור אטיאס

עבר די זמן מאז השקת Ghost Recon: Wildlands מבחינת Ubisoft, מפני שהחברה כבר מצאה לנכון להכריז על ההרחבה הראשונה של המשחק, אשר תיקרא "Narco Road" ותגיע ב-18 באפריל, דהיינו בדיוק בעוד שבוע אחד מהיום.
ל-"Narco Road" יוכלו לגשת באופן מיידי ב-18 באפריל בעלי ה-Season Pass של Ghost Recon: Wildlands, זאת כשבוע לפני שההרחבה הזו תהיה זמינה לרכישה בפני עצמה עבור כל דורש (ב-25 באפריל).

בהרחבה החדשה השחקנים יסתננו אל 3 כנופיות של מבריחים המובלות על ידי בחור מסתורי בשם אל אינוויסבל / El Invisible. השחקנים יצטרכו לעבוד ולטפס למעלה בסולם הדרגות בכנופיות הללו על מנת לזכות באמון המנהיג המסתורי, על מנת להשיב את הצדק בשלב מאוחר יותר.

ההגעה אל מנהיג הכנופיות תדרוש את אמונם של מספר בוסים כריזמטיים במיוחד:
*אדי אסקובדו - כוכב רשתות חברתיות שהכתיר את עצמו במעמד הזה ומכור לאדרנלין אשר מנהיג את כנופיית הקמיקזות.
*ארטורו ריי - המנהיג המסתורי של רוכבי המוות, כנופיית רוכבים אשר סוגדים לסנטה מוארטה.
*טוניו מתיאוס - המנהיג היהיר של הג'ינטס לוקוס, כנופיה שמתמחה ברכבי מירוצים כבדים.

על מנת לזכות בכבודם של הבוסים הללו, השחקנים ישלימו יותר מ-15 משימות קמפיין מהירות. בנוסף למשימות הסיפוריות החדשות, 4 סוגים חדשים של משימות צד ואתגרי מירוצים יגיעו למשחק ויציעו אקשן מלא באדרנלין. השלמת הפעילויות הללו יעניקו לשחקנים תהילה ועוקבים. ככל שיש לשחקן יותר עוקבים באמתחתו, כך הוא יזכה ביותר עניין ממנהיגי הכנופיות הללו, וכך הוא גם יגיע קרוב יותר אל הפלת אל אינוויסיבל.
 
ההרחבה החדשה גם מציעה 4 תלבושות אקסקלוסיביות, 9 נשקים חדשים ו-4 סוגי רכבים חדשים. אתם תוכלו לטייל במפה הענקית של בוליביה במשאיות ענק, רכבי מירוצים כבדים, אופנועים עוצמתיים ומטוסים אירוביים. 

לבסוף, כל השחקנים יקבלו גישה לעדכון חדש למשחק שישוחרר ב-12 באפריל על הקונסולות וב-14 באפריל על גבי ה-PC. העדכון יציג אתגרים חיים שבועיים אשר ניתן יהיה להשלימם לבד, ב-Co-Op או במסגרת של משימות קהילתיות החל מה-18 באפריל. השחקנים שישלימו את האתגרים הללו יזוכו בעד ל-3 פרסים ייחודיים בשבוע. האתגרים יהיו זמינים במספר עונות וכל אחד מהם יימשך 6 שבועות ויוצג בו נושא שונה.

בעונה הראשונה הנושא יהיה עלייתה ונפילתה של היונידד / Unidad. בעונה זו השחקנים יצברו מודיעין על מבצעי היונידד / Unidad וילחמו באיומים על המדינה. 

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק בהרחבה החדשה של המשחק או שבכלל לא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.