חבילת ההרחבה החדשה של Ghost Recon: Wildlands הושקה עם טריילר חדש

מאת: לידור אטיאס

חבילת ההרחבה "Narco Road" של Ghost Recon: Wildlands זמינה להורדה על גבי הקונסולות והמחשב האישי עבור כל בעלי ה-Season Pass של המשחק.

על מנת להוריד את חבילת ההרחבה החדשה וקבציה פשוט מאוד פתחו את המשחק, לכו לאפשרות "Manage Game" ולבסוף לחצו על "Install Updates". הנפח של קבצי חבילת ההרחבה הנו 5.22GB.


"Narco Road" מביאה למשחק מטרות חדשות, רכבים חדשים, אתגרי מירוצים, 4 משימות צד ו-15 משימות קמפיין חדשות. לפרטים מלאים על ההרחבה לחצו כאן.

לכבוד השקת חבילת ההרחבה החדשה וגם כדי לתת מעט מידע חדש למי שמעוניין בכך, שוחרר טריילר השקה עבור "Narco Road" ואתם יכולים לצפות בו כאן:
בנוסף לכך אתמול נערך שידור ישיר של משחקיות מתוך ההרחבה בערוץ ה-Twitch הרשמי של המשחק אותו הובילה קבוצת הפיתוח של המשחק. אתם יכולים לצפות במה שהיה על ידי לחיצה כאן.

אם אין בבעלותכם את ה-Season Pass של Ghost Recon: Wildlands אתם יכולים לרכוש את "Narco Road" ב-25 באפריל עבור 15 דולר או המקבילה במדינה.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לשחק בחבילת ההרחבה החדשה או שדווקא תוותרו על התוכן שלה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.