ג'יימס גאן ישוב לכתוב ולביים סרט שלישי של "שומרי הגלקסיה"

מאת: נהוראי כחלון

לאחר שמועות רבות אשר סבבו את העניין בחודשים האחרונים, וציפייה מורטת עצבים להכרזה רשמית בעניין, כעת, סוף סוף, הדבר קרה. בהגעתו למצב המוגמר וכחודש לפני ההפצה הקולנועית של "שומרי הגלקסיה: חלק 2", ג'יימס גאן הכריז, בפנייה אישית למעריצים שלו בעמוד הפייסבוק האישי, כי ישוב לכתוב ולביים סרט שלישי של "שומרי הגלקסיה".
"לפני שיכולתי לענות על כך בכנות, הייתי צריך לדעת, בלבי, כי זה באמת מה שאני מרגיש שאני צריך לעשות," גאן כתב, וציין כי "קיימת בהוליווד היסטוריה ארוכה וידועה לשמצה של טרילוגיות אשר נפלו בחלקן האחרון, ולא רציתי להיות חלק מהמסורת המבישה של העמדת הפנים לכך שהסרט השלישי אינו קיים" בהוספתו לכך כי "לא יכולתי לעשות את זה עבור כסף, וגם לא כי זה מה שאנשים אחרים רצו שאני אעשה - הייתי צריך לעשות את זה כי זה מה שאני רציתי לעשות". הוא הוסיף וכתב כי "מעולם לא עשיתי בחירה בקריירה שלי בהתבסס על שום דבר אחר מלבד תשוקה ואהבה לסיפורים ולדמויות, ולא רציתי להתחיל עכשיו", ומיד לאחר מכן הכריז - "אז כן, אני אשוב לכתוב ולביים סרט שלישי של 'שומרי הגלקסיה'".

"בסופו של דבר, האהבה שלי לרוקט, גרוט, גאמורה, סטאר-לורד, יונדו, מנטיס, דראקס ונבולה - וכמה מהגיבורים העתידים לבוא - הולכת ונעשית עמוקה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין, ואני מרגיש שיש להם עוד הרפתקאות לחוות ודברים נוספים ללמוד על עצמם ועל היקום הנפלא אך לעיתים מפחיד שאנו חיים בו. וכמו בסרט הראשון, וכפי שתראו בסרט השני, אנחנו נעבוד על סיפור שיהיה מעבר לכל הציפיות".

"הרבה ממה שקרה ביקום הקולנועי של מארוול במשך עשר השנים האחרונות הוביל, במידה רבה, ל'הנוקמים: מלחמת האינסוף'. הסרט השלישי של 'שומרי הגלקסיה' יתרחש אחרי זה. זה יסיים את הסיפור של האיטרציה הזו של השומרים ויכין את הקרקע לכמה דמויות, ישנות וחדשות, בעשר השנים הבאות של היקום הקולנועי. אני אעבוד יחד עם קווין פייגי והשאר כדי לעזור לעצב את הסיפורים האלו, ולוודא שהעתיד הקוסמי של היקום הקולנועי הוא מיוחד, אותנטי וקסום כמו שהיה עד עכשיו".

לבסוף, גאן הצהיר כי "כל מה שאני אעשה הוא מתוך יושר ואהבה ובכבוד לדמויות". כן, קשה לראות אנשים מתעשיית הקולנוע המתבטאים בכזו שקיפות ובכנות כלפי מעריציהם, ועושים את החלטותיהם מתוך מניעים אמנותיים בלבד. ללא ספק, הציפייה לסרט השלישי רבה.

"שומרי הגלקסיה: חלק 2" יגיע לאקרנים ב-4 במאי, ועד אז אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.