פורסמו תאריכי ההשקה של "מלחמת הכוכבים: פרק 9" ו"אינדיאנה ג'ונס 5"


|מאת: אליאב אלמקייס| החברות "דיסני" ו-"LucasFilm" הודיעו יחד על תאריכים רשמיים לסרטים עתידיים שלהן באופן רשמי. לא מדובר בסרטים שקרובים אלינו, כך שזהו בגדר צעד בראייה לעתיד. מעל כל ההכרזות ישנה ההכרזה על תאריך ההשקה של "מלחמת הכוכבים: פרק 9" אשר יהיה ה-24 במאי 2019.

האולפנים הכריז על מספר מהלכים חשובים המתוכננים לשנים הקרובות. ראשית כל הסרט הבא של "אינדיאנה ג'ונס" (ה-5 בסדרה הסרטים המוצלחת) נדחה בשנה אחת מה-19 ביולי 2019 עד ל-10 ביולי 2020, על מנת לפנות מקום לרימייק נוסף של דיסני הלא הוא "מלך האריות", שיעלה לאקרנים ב-19 ביולי 2019, בעוד שהסרט "לשבור את הקרח 2" יגיע בתאריך ה-27 בנובמבר 2019.
על הפרק התשיעי של "מלחמת הכוכבים" אין מידע מורחב, אך עד כה ידוע שיש לו תסריט שנכתב על ידי טרבורו ודרק קונולי ובהתאם להצהרה של מנהלת "LucasFilm" קתלין קנדי מוקדם יותר החודש, אנו יודעים גם כי קארי פישר המנוחה לא תופיע ב"מלחמת הכוכבים: פרק 9" בתור הנסיכה ליאה. שני הסרטים "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ו"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" הגיעו באמצע דצמבר, בדיוק כפי שעתיד להגיע "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" (15 בדצמבר 2017). כעת, צמד החברות מעוניינות לבחון את תאריכי הקיץ (לפני "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ו"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים", כל סרטי "מלחמת הכוכבים" עלו לאקרנים בקיץ).

לפני שהודיעה על התאריך לפרק התשיעי של "מלחמת הכוכבים", דיסני כבר קבעה על תאריך לסרט הספין-אוף של "האן-סולו" והוא ה-25 במאי 2018.

מה דעתכם? לאיזה סרט אתם מצפים יותר? "אינדיאנה ג'ונס" החדש או דווקא הפרק החדש בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים"? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.