מיקרוסופט תאפשר לשחקנים לקבל החזר על רכישות ב-Xbox וב-Windows Store

מאת: רובי מטוסביץ'

שחקני ה-Xbox ומשתמשי ה-Windows Store יקבלו בקרוב את האפשרות לקבל החזרים על רכישות של משחקים ואפליקציות, אך זאת בכפוף לתנאים מסוימים.
הדיווח הגיע מפוסט שהופיע ב-Reddit בעניין ה-Xbox One בו פורסמה תמונה מתוך תכנית הבוחנים של Xbox בה משתמשים יכולים לבחון עדכונים ולתת עליהם חוות דעת לפני שחרורם. לפי המידע בפוסט, החזרים כספיים תקפים רק לרכישות של משחקים מלאים ואפליקציות, ולא תוספות למיניהן כגון DLC ו-Season Pass. בנוסף לדיווח, שוחררו גם התנאים להחזרים הכספיים בתוך ה-Xbox וה-Windows Store:
  • תוכלו לקבל החזר כספי על משחק מסוים בתוך 14 ימים בתנאי שלא הגעתם לזמן משחק של שעתיים עליו באף משתמש על הקונסולה שלכם.
  • ההחזרים הכספיים לא תקפים ל-DLC ,Season Pass והרחבות.
  • לא תקבלו החזר על המשחק אלא אם כן הורדתם והפעלתם אותו לפחות פעם אחת.
  • תצטרכו לחכות לפחות יום אחד לאחר שחרור המשחק בכדי לבקש עליו החזר.
  • החזרים כספיים לא יהיו תקפים לגבי אפליקציות מסוימות ב-Windows 10.
  • למיקרוסופט יש את הזכות לחסום את אפשרות ההחזרים הכספיים למשתמשים מסוימים שמנצלים אותה לרעה.
המדיניות של מיקרוסופט מזכירה מאוד את זו של Valve, שגם איפשרה לשחקנים לבקש החזרים כספיים כבר ביוני 2015, חוץ מהעובדה ש-Valve דווקא כן איפשרה לשחקנים לקבל החזר על DLC ותוספות אחרות בתנאי שלא שיחקו במשחק במשך שעתיים לאחר רכישת התוספת.

בגלל שזה לא יעבוד בצורה זו ברכישות מהחנות של Xbox ושל Windows 10 טרם נודע לנו האם שחקנים יוכלו לקבל החזר על גרסאות דלוקס ופרימיום הכוללות הרחבות ו-DLC כבר ברכישה שלהן.

מה דעתכם על זה? האם יש לכם משחקים שאתם כבר מחכים לבקש עליהם החזר? עומדים בתנאי ההחזרים? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.