הישג עצום: Overwatch הגיע ל-30 מיליון שחקנים

|מאת: לידור אטיאס|

ההצלחה המסחררת של Overwatch רק הולכת ונמשכת ואין ספק שהוא מסב הרבה מאוד אושר וגאווה ל-Blizzard. ההצלחה הזו גם באה לידי ביטוי בכמות השחקנים במשחק שהיא, ללא שום ספק, מדהימה.

לאחר שבינואר האחרון הוכרז מצדה של Blizzard כי ל-Overwatch ישנם 25 מיליון שחקנים, בסך הכל שלושה חודשים מאוחר יותר, ציוץ בעמוד הטוויטר של החברה חשף כי בתקופה שעברה נוספו מיליונים נוספים וכי למשחק ישנו בסיס משתמשים של 30 מיליון שחקנים ונכון לכתיבת שורות אלו ככל הנראה המספר רק הולך וגדל.

זו כמובן לא הפעם הראשונה וגם לא הפעם השנייה בה מדובר Overwatch בזכות ההצלחה המסחררת שלו בעניין כמות השחקנים - לאחר שהוא שוחרר לשוק, תוך פחות מחודש הגיע Overwatch לכמות של 10 מיליון שחקנים וכבר באוקטובר של אותה השנה הגיע המשחק ל-20 מיליון שחקנים.

מאז, הצמיחה רק נמשכת וכפי שניתן לראות היא מתגמלת את השחקנים שמשחקים ב-Overwatch בתמיכה שוטפת במשחק כולל עדכונים חדשים, אירועים, תוספות ועוד מגוון דברים לטובת שחקני המשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Overwatch ראוי להישג הזה או שמדובר במשחק שזוכה ליותר מידי הערכה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.