משחקי החינם של חודש מאי עבור מנויי PlayStation Plus נחשפו

מאת: לידור אטיאס

כמידי חודש, גם בחודש מאי יגיעו מגוון משחקים בחינם עבור בעלי מנוי PlayStation Plus. המשחקים שמגיעים במסגרת המנוי מתחלקים בין הפלטפורמות PS4 ,PS3 ו-PS Vita, כאשר ברוב המקרים לפחות כמה משחקים נוספים זמינים ל-PS4 חוץ מן השניים שהוא מקבל באופן אישי.

בגזרת ה-PS4 (באופן ישיר), יגיעו אל הפלטפורמה הזו 2 משחקים בחינם, הראשון הוא Alienation והשני הוא משחק מוערך למדי בשם Tales from the Borderlands.

בגזרת ה-PS Vita ישנם שני משחקים גם כן, שכמו בהרבה מקרי עבר, יהיו זמינים גם לשחקני ה-PS4 באמצעות תכונת ה-cross-buy שלו. מדובר במשחקים Laser Disco Defenders ו-Type:Rider.

לבסוף, ישנו גם ה-PS3 שגם משתמשיו יקבלו 2 משחקים בחינם. הראשון הוא המשחק Blood Knights ומשנהו הוא המשחק Port Royale 3: Pirates and Merchants.

בנתיים, משחקי החינם של חודש אפריל עדיין זמינים, והחילוף בין משחקי חודש מאי ומשחקי חודש אפריל יבוצע ב-2 במאי, יום שלישי, היום בו תתעדכן החנות הדיגיטלית של PlaysStation לראשונה עם חילוף החודש.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר במשחקים טובים או שאתם לא מרוצים מהם בכלל? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.