זמן הטעינה של המשחק Sniper: Ghost Warrior 3 הוא כ-5 דקות

מאת: אליאב אלמקייס

 Sniper: Ghost Warrior 3 הוא משחק מצוין עבור חובבי הסדרה, אבל הוא "יבדוק את סבלנותכם", זאת על פי דיווח שהתפרסם באתר "Eurogamer". לפי הדיווח, למשחק לוקח כ-5 דקות להיטען בתחילת המשחק. ולא זו לא הגזמה, לוקח למשחק באמת הרבה זמן לטעון, לכל הפחות על גבי PS4 (דבר ממש לא רגיל במיוחד לדור המשחקים החדש וקונסולות הדור הנוכחי).

עם זאת, החברה שעומדת מאחורי המשחק, "CI Games", הגנה עליו, התנגדה לטענה הזו וטענה מצידה כי על ידי טעינת כל המשחק מראש, המשחק מצליח לקצר את זמני הטעינה בכל אזור אחר. "אנחנו מודעים לבעיה עם זמן טעינת המשחק הארוך בהתחלה," אמרו יוצרי המשחק ועל כך הוסיפו, "אבל הודות להחלטה זו הצלחנו לקצר את זמני הטעינה במהלך המשימות, הנסיעות והמסע המהיר למינימום".

זמני הטעינה במשחק הם:
מסע מהיר / Fast Travel: זמן של 4-15 שניות
טעינת המקום האחרון בו הייתם (תלוי באיזה מקום): זמן של 15-30 שניות
אתחול משימה: זמן של 25 שניות

"בסופו של דבר אנחנו מרגישים כאילו אי הנוחות הזאת מתוגמלת בחוויה נוחה ברגע שהמשחק נטען".

זה פשוט לא הגיוני, במיוחד כשהמשחק גורם לקהל לשבת על הכיסא ולהמתין 25 שניות על מנת לחזור לחיים. מצטערים, אבל זמני הטעינה לשאר המשחק הם לא מקובלים גם כן. זמן הטעינה של ההפעלה פשוט מזעזע, זה צריך להיות משהו שיתוקן על ידי יוצרי המשחק במהירות בעדכון תיקון גדול ללא קשר לטעינות הפנימיות שלאחר הטעינה ההתחלתית.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שזמני ההמתנה הללו הם קיצוניים מידי עבור משחק שכזה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.