כל הפרטים על חשיפת Star Wars: Battlefront 2: תאריך ההשקה, טריילר, גישה מוקדמת ועוד

מאת: לידור אטיאס

כמובטח, באירוע Star Wars Celebration שנערך אמש נחשף בפנינו Star Wars: Battlefront 2. זה אולי לא משחק "מלחמת הכוכבים" היחיד שיופץ על ידי EA בשנים הקרובות, אבל הוא בהחלט צפוי להיות גולת הכותרת, ונחשף עליו לא מעט מידע בהכרזה.

ראשית, בפאנל על המשחק נציגי המפתחים חשפו שהוא יגיע אל ה-PS4 ,PC וה-Xbox One ב-17 בנובמבר הקרוב (תאריך הגיוני למדי בהתחשב בקרבה היחסית שלו לסרט החדש "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי").

שנית, נחשף מידע על הקמפיין שיהיה במשחק - בקמפיין נשחק עם דמות חדשה שטרם נראתה והיא איידן ורסיו, מפקד באימפריה, כאשר הסיפור יסופר ברובו מהזווית של האימפריה. ובכל זאת, על אף העובדה הזו, הנציגים בפאנל של המשחק ציינו כי משימות מסוימות במשחק יאפשרו לכם לשחק עם לוק סקייווקר וקיילו רן.

בסיפור, איידן נשבע לנקום את דמו של הקיסר ולהכניע פעם אחת ולתמיד את המורדים. במהלך הסיפור אנו נשחק לא רק עם דמות חדשה אלא גם על כוכב חדש לגמרי שטרם ראינו והוא ביתו של איידן, כאשר אירועי הסיפור יוגדרו כלאחר אירועי "מלחמת הכוכבים: שובו של הג'דיי".

באשר למולטיפלייר של המשחק, דובר על כך שניתן יהיה לשחק בו עם סוגים שונים של חיילים / טרופרים, כאשר מערכת שדרוגים עבור החיילים ועבור הגיבורים תהיה אף היא, והיא תאפשר לשחקנים התאמה אישית ברמה גבוהה.

בנוסף, צוין כי יהיה קשר ישיר בין החיילים איתם ניתן יהיה לשחק לבין מקום הקרב והעידן בו הוא מתרחש על ציר הזמן של "מלחמת הכוכבים". דוגמא טובה להמחשת העניין היא שחיילים מעידן "מלחמת המשובטים" לא יהיו זמינים בקרבות על הכוכב הות'. דווקא הגיבורים הם אלו שיהיו זמינים ללא קשר לזמן והמקום של הקרב.

אלמנט נוסף של מולטיפלייר יהיה מולטיפלייר מקומי במסך מפוצל שיתאפשר אך ורק בגרסת הקונסולות של המשחק.

עד כה היה זה מידע שהוא במלואו על תוכן המשחק, אך בפאנל נחשף גם מידע על גרסת הדלוקס של המשחק והבונוסים של הזמנת עותק מראש.

להלן הבונוסים של גרסת הדלוקס (מתומחרת ב-80 דולר):
*גישה למשחק המלא ב-14 בנובמבר, כלומר 3 ימים לפני ההשקה הרגילה.
*4 גרסאות משודרגות של כל מחלקות החיילים במשחק והן Officier ,Assault ,Heavy ו-Specialist.
*4 שדרוגי יכולת אפיים - אחד לכל מחלקה של טרופר / חייל.
*פתיחת נשקים מידית ושדרוגים לכל מחלקה של טרופר / חייל.
*סקין אקסקלוסיבי של קיילו רן וריי, בהשראת דמויותיהם ב"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי".
*התאמות אפיות ליכולות במשחק עבור קיילו רן וריי.
*התאמת יכולת אפית עבור המילניום פלקון.

להלן הבונוסים של ההזמנה מראש (עותק רגיל מתומחר ב-60 דולר):
*סקין אקסקלוסיבי של קיילו רן וריי, בהשראת דמויותיהם ב"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי".
*התאמות אפיות ליכולות במשחק עבור קיילו רן וריי.
*התאמת יכולת אפית עבור המילניום פלקון.

על אף שגרסת הדלוקס מציעה גישה מוקדמת למשחק, תהיה גישה מוקדמת אף יותר עבור מנויי Origin Access / EA Access - גישה למשחק כבר ב-9 בנובמבר.

לסיום, הנה הטריילר ששוחרר:
מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שהמשחק החדש עומד להתעלות על זה הראשון? ספרו לנו מה אתם חושבים ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.