מנהל Tekken: "חייבת להיות אפשרות למשחקיות חוצת פלטפורמות בין Xbox One ל-PS4"

|מאת: לידור אטיאס|

האפשרות לחיבור בין רשתות ה-Xbox Live וה-PlayStation Network לכדי משחקיות חוצת פלטפורמות היא רעיון מעניין וכזה שעשוי, אולי, לקרות בעתיד. אדם אחד שתומך ברעיון הזה הוא לא פחות ולא יותר ממנהל סדרת משחקי Tekken קאטושירו הראדה.


בשיחה עם "GameSpot" במהלך אירוע סביב Tekken 7 בסידני, הראדה אמר שהוא דיבר עם מיקרוסופט וסוני וניסה לגשר על הפערים, אך זה לא השתלם עד כה. כפי שמפתחים נוספים אמרו, כך גם הראדה הסביר שזה לא עניין טכני שמונע ממשחקיות חוצת פלטפורמות בין Xbox One ל-PS4 לקרות אלא פרוטוקולי אבטחה ומדיניות אשר מונעים מפריצת הדרך הזו להתרחש.

"מכיוון של-Tekken יש 3 פלטפורמות, לעשות (משחקיות חוצת פלטפורמות) זה קשה במיוחד בגלל שמשחקי מכות הם P2P, מה שאומר שאתם מחוברים ישירות לאויב שלכם (רשתית)," הראדה אמר בעזרת מתורגמן שהוא המפיק מייקל מוריי. "פירוש הדבר הוא שכל פרוטוקלי האבטחה שקשורים ל-PSN ,Xbox Live, ה-ID של המשתמש וכו', הם כאלו שקשה להתאים ביניהם, אבל לא בהיבט הטכנולוגי."

אם Tekken 7 היה רק על קונסולה אחת והיה משוחרר גם למחשב, לא הייתה בעיה גדולה לאפשר משחקיות חוצת פלטפורמות בין השתיים, כפי שקורה כעת עם Street Fighter V (במקרה הזה משחקיות חוצת פלטפורמות בין ה-PC וה-PS4). מכיוון שזה לא המצב עם Tekken, הבעיה נמשכת.

"הרבה מאוד שחקנים לא יודעים את הבעיה שמעורבת בזה," הוא הסביר. "הרבה מאוד אנשים מניחים שמדובר בעניין טכנולוגי ושאם יתעלו על זה ניתן יהיה לעשות את זה."

"(אבל) עד שתהיה סוג של התקדמות בין יצרניות הקונסולות אשר יתאימו את מדיניות האבטחה שלהם ואת החלקים במדיניות באופן כללי שנוגעים לאונליין, על מנת לאפשר את זה, זה לא עומד להיות זמין בר השגה בזמן הזה," הוא הוסיף ואמר. "אני לא אומר שזה יהיה המצב לנצח. אבל עד שהם ישנו את המדיניות שלהם, אין הרבה שאנחנו יכולים לעשות."

ואתם? מה אתם חושבים? יש צורך לאפשר משחקיות חוצת פלטפורמות בין הקונסולות הגדולות בשוק? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.