דמויות נשיות יגיעו אל Battlefield 1 ב-DLC החדש

|מאת: לידור אטיאס|


חבילת ההרחבה הבאה של Battlefield 1 נקראת "In the Name of the Tsar" והתוספת העיקרית שלה היא הצבא הרוסי. לצד מפות חדשות, החבילה תכלול כלי רכב, חיילים וכלי נשק רוסיים. השבוע, EA חשפה פרט נחמד על חבילת ההרחבה החדשה: מחלקת ה-Scout של הרוסים תיוצג במשחק על ידי חיילת נשית מ"גדוד המוות" שנלחם במהלך מלחמת העולם הראשונה.

אמנם לא נחשפו פרטים נוספים על מחלקת ה-Scout של הצבא הרוסי במשחק, אך ראוי לציין שזו הפעם הראשונה בה חיילת נשית תופיע במשחק Battlefield, שכן משחקי הסדרה אופיינו בגבריותם, תמיד הוצגו חיילים גבריים בלבד במולטיפלייר.

זו דרך טובה להעלות את המודעות לחלק של מלחמת העולם הראשונה שלא כולם מכירים. "גדוד המוות" הוקם ב-1917 כניסיון נואש של הממשלה הרוסית להעלות את המורל ולתמוך במאמץ המלחמתי. על אף שנשים שירתו בכמויות קטנות בצבא הרוסי לפני כן, מספר נשים לחצו על הממשלה להקים יחידה רק לנשים. מספר גדודים שכאלו נשלחו להילחם בחזית נגד גרמניה. מדובר בכמה אלפי נשים שלחמו בסך הכל.  

זו לא הפעם הראשונה שבה Battlefield 1 מציג יחידות אשר לא זכו לחשיפה הוגנת על שירותן במלחמה - האריזה של המשחק ואחד מן השלבים בסיפור מציג את לוחמי ההארלם, הגדוד האפרו-אמריקאי הראשון ששירת עם צבא ארה"ב במלחמה. בנוסף, שלב אחר מציג לוחמת בדואית.

בשלב המאוחר של הקיץ תגיע אלינו חבילת ההרחבה "In the Name of the Tsar" והיא תוצג באירוע ה-E3 של EA ביוני הקרוב. תכנים נוספים צפויים להגיע אל Battlefield 1 בקיץ הקרוב, כולל 2 מפות חדשות. כל זה, כמובן, כלול בגרסת ה-Premium בלבד.

מה דעתכם? האם אתם שמחים שתוכלו לשחק גם עם חיילת נשית או שלא? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.