נחשף המשחק Far Cry 5 באופן רשמי עם טריילר הכרזה, תאריך השקה ופרטים ראשונים

|מאת: לידור אטיאס|

היום, הכריזה Ubisoft שהגיימרים יוכלו לחוות את הכאוס והפראות של סדרת Far Cry עם Far Cry 5 על גבי ה-PS4 Pro ,PS4 ,Xbox One ,Project Scorpio ו-PC. לראשונה בסדרה המשחק מוגדר באמריקה, והשחקנים יוכלו לחקור בחופשיות את העולם של מונטנה, מחוז התקווה. את זה תוכלו לעשות לבד או ב-Co-Op המיועד לשני שחקנים, במאבק לחירות והישרדות.

Far Cry 5 צפוי להגיע, נכון לכרגע, ב-27 בפברואר 2018 בהשקה כלל עולמית, כאשר על הפיתוח שלו אמון Ubisoft Montreal, אחד מהסטודיואים היותר גדולים של Ubisoft שיושב בקנדה.

כסגן הזוטר של גרסה דמיונית של מונטנה, השחקנים יגלו שהגעתם תאיץ הפיכה שקטה של שנים הנערכת על ידי כת קיצונית, כת אשר מעוניינת להשתלט על המחוז ועושה זאת במאבק אלים במיוחד. השחקנים ייקלעו למצב פגיע במיוחד מבחינתם ויצטרכו להשתלב במאבק חזק במיוחד, והם יצטרכו לשבש את התכניות של פרויקט "שער גן עדן" של הכת. בכך הם יצטרכו לעצור את ליבוי האש במחוז על מנת להשיב את החירות אל קהילת מונטנה ואל עצמם. 

תחת מצור ומנותקים משאר העולם, השחקנים ישלבו כוחות עם אזרחי מונטנה ויקימו את גוף ההתנגדות. המאבק נגד הכת ייקח את השחקנים אל מקומות ייחודיים במחוז, כאלה שיספקו סוגים שונים של חוויות משחקיות. במהלך המסע שלהם, השחקנים יוכלו להטיס מטוסים על מנת לתקוף כוחות של הכת בקרבות אוויריים. בזמן איתור חברי כת ואיסוף משאבים להישרדות בחוות, יערות, הרים ונהרים, השחקנים יוכלו לשבת מאחורי ההגה של רכבי ענק אמריקאיים שנחשבים לאייקוניים, סירות, רכבי ATV ועוד. הרכבים גם יספקו מחסה בזמן התקפה על ידי בעלי חיים או כדרך לברוח במהירות כשדברים לא הולכים כמתוכנן.  

על מנת לחסל את הכת, השחקנים יצטרכו להפיק תועלת מכל הנשקים שברשותם, מרובים ורימונים ועד לפטישים ומחבטי בייסבול. בנוסף, שחקנים יוכלו לגייס רובאים ממאגר של אנשים שונים שהוסמכו לכך, ואפילו חיות מאומנות, כמו דובים ופומות, על מנת להשלים את סגנון המשחק של השחקנים כאשר משחקים בהתגנבות או בכוח. הדרך שבה שחקנים ייגשו לכל סיטואציה והכאוס שהם ייצרו ב-Far Cry 5 תלויה אך ורק בהם.

ב-Far Cry 5 גם יחזור עורך המפות, אשר מאפשר לשחקנים את ההזדמנות ליצור ולשחק כמות אינסופית של מקומות חדשים.  עורך המפות יכלול תכונות חדשות שמוסיפות ממד לתוכן שנוצר על ידי המעריצים, פרטים נוספים בקרוב. 

בנוסף, שחקני ה-PS4 יקבלו עם המשחק חבילת סקינים חינמית עם רכישת המשחק (יש צורך בחשבון Ubisoft לצורך פדיון החבילה).

להלן טריילר ההשקה שהובטח:

מה דעתכם על זה? האם אתם מחכים להגעת Far Cry 5 או שאתם לא מצפים לו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.