עבדו על כולם: הכיתוב של "וונדר וומן" במגדלי עזריאלי ככל הנראה מזויף

|מאת: לידור אטיאס|

בחברת ההפצה של "וונדר וומן" בישראל עשו צעד מעניין - החברה פרסמה בעמודי הפייסבוק שלה תמונה של כיתוב מרגש בנוגע לגל גדול ו-"וונדר וומן" על גבי מגדלי עזריאלי. האמנם? כעת נראה כי מדובר בזיוף שלא היה ולא נברא.

כן, מה ששמעתם - התמונה שהתפרסמה אצלנו כאן אתמול בערב היא ככל הנראה מזויפת ופרי העריכה של מפיצת הסרט בארץ. במבט מעמיק יותר ואם תטיבו לשים לב לפרטי התאורה בתמונה תוכלו להבחין בכך גם אתם, כך שזהו ככל הנראה בסך הכל ספין תקשורתי.

הדבר המעניין הוא שבעקבות פרסום התמונה, לא פחות ולא יותר מגל גדות פרסמה פוסט תודה בעמוד הפייסבוק שלה לאחר שציינה כי הגיעה אליה התמונה מבני משפחתה. האירוניה בפוסט היא שגדות עצמה ציינה שתחילה חשבה שמדובר בעבודת מחשב אך הבינה מאוחר יותר שזה אמיתי. אז זהו שלא.

התמונה המקורית, זו שללא העריכה שמוסיפה את הכיתוב המיוחד על גל גדות וכיכובה ב"וונדר וומן", צולמה בכלל על ידי בחור בשם איתמר נימרוד ופורסמה בעמוד הפייסבוק האישי שלו.

כעת, כל שנותר הוא להבין האם גדות שיתפה פעולה ביודעין עם העניין הזה או שהיא באמת ובתמים האמינה שמדובר בכיתוב אמיתי שהאיר את תל אביב אתמול בערב.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בפרסום לגיטימי או מרגיז? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.