הערב בתל אביב: כיתובי ענק על מגדלי עזריאלי "גאים בך גל גדות, וונדר וומן שלנו"

|מאת: לידור אטיאס|

כשסרטים של DC מגיעים לבתי הקולנוע, ברחבי העולם נערכים פולחנים שלמים של יחסי ציבור ושיווק, אם כי אחד שכזה שנערך בארץ במסגרת הגעת הסרט "וונדר וומן" בעוד 3 ימים (הקרנות טרום בכורה בעוד יומיים בלבד).

הערב, במגדלי עזריאלי שבתל אביב, הופיעו שני כיתובי ענק של הסרט אשר הוצגו על המגדל המרובע והמגדל המשולש. "גאים בך גל גדות" הוא הכיתוב שמופיע ממש ברגעים אלו על המגדל המרובע ואילו על המגדל המשולש הכיתוב הנו "וונדר וומן שלנו". 

בעיניי, זה צעד חביב ביותר ואפילו מעט מרגש, נוכח העובדה שבפעם הקודמת שבה גל גדות הופיעה כוונדר וומן ("באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"), אל הארץ הגיעו חטיפי דוריטוס ממותגים של הסרט וכל מיני צעדים שיווקיים שונים נעשו על מנת למתג אותו כמה שיותר בקרב האוכלוסיה.

בנוסף, נראה שעל אף השחרור המסורתי של סרטי קולנוע בארץ ביום חמישי, עבור "וונדר וומן" ייערכו הקרנות מיוחדות כבר ביום רביעי, ה-31 במאי, בבתי הקולנוע ברחבי הארץ לטובת מי שמעוניין לצפות בסרט בהקדם.
מה דעתכם על זה? האם עברתם במגדלי עזריאלי או באיילון וראיתם את הכיתוב המיוחד שהופיע? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.