פרטים ראשונים על "ג'ון וויק 3" - כתיבת הסרט, הסגנון ומה נראה בסרט

|מאת: לידור אטיאס|

עוד לפני שסרט האקשן "ג'ון וויק 2" הגיע לבתי הקולנוע, הבמאי צ'אד סטהלסקי דיבר על התכניות להפקת סרט שלישי בסדרת סרטי האקשן. סטהלסקי חשף כעת שזה יקרה מהר יותר משחשבנו.

בראיון עם "Collider", סטהלסקי אמר "אנחנו כעת במהלך כתיבת הסרט," והמשיך להסבר על כך שהסרט קרוב מאוד לקבלת אור ירוק על ידי המפיקים מ-"Lionsgate". 

"זה בעיקר קשור לכמה מהר נוכל להתארגן," הוא המשיך. "אבל אני מניח שאם לא לקראת סוף השנה הזו, אז בתחילת השנה הבאה."

סטהלסקי גם רמז לגבי מה המעריצים יכולים לצפות לראות ב"ג'וק וויק 3" במונחים של היקף הסרט. "אנחנו רוצים לא ללכת יותר מידי בגדול בסרט השלישי, אלא יותר להראות לכם יותר מהמורכבויות של העולם," הוא אמר. "אני מרגיש שיש כמה דקויות שאני דילגתי עליהן בחלק 2, ואני אשמח לחזור ל(חלק 3) ולהראות לכם את העבודות הפנימיות של חלקים שונים בניו-יורק."

"אז במקום להראות לכם סדרת סצנות יקרות מאוד, אני אשמח להראות לכם סצנות קצת יותר מדליקות ובעלות יותר מורכבויות... אני חושב שזו תהיה טעות מבחינה תקציבית ויצירתית ללכת בגדול ולפוצץ כביש מהיר. זה לא הקטע שלנו. זה הקטע של ספר קומיקס או של בונד. אנחנו רוצים להראות לכם פרטים מדליקים ובעלי מורכבויות. מה הם הפרטים הקטנים הללו בחיי היום-יום? אנחנו מקווים שנגרום לאנשים להסתכל קצת אחרת על אספני זבל ו-ואנים נקיים והומלסים קצת שונה."

בנוסף, היה גם דיבור על סדרת טלוויזיה של ג'ון וויק. בפברואר, סטהלסקי אמר: "Lionsgate מאוד מתעניינת בהפקת סדרת טלוויזיה של ג'ון וויק, וזה מאוד מושך עבורנו לתת את הרעיונות היצירתיים הללו להוויה הזו. אני חושב שסדרת טלוויזיה עשויה בהחלט להרחיב את מה שיש, ויותר מאשר מה שאנו יכולים לעשות בסרט של שעתיים." 

"אנחנו מעוניינים לעטוף את הסיפור שאנחנו מספרים עכשיו ואולי לשמור את כל הרעיונות הפריקוולים שלנו והרעיונות על משימות בלתי אפשריות עבור המדיום הזה (טלוויזיה)."

מה דעתכם על זה? האם אתם מחכים יותר ל"ג'ון וויק 3" או לסדרת טלוויזיה על ג'ון וויק? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.