תכני נטפליקס יוצגו גם על ידי פרטנר

|מאת: לידור אטיאס|

אם נאלצתם עד היום לעשות מנוי אינטרנטי על מנת לצפות בסדרות ובסרטים שזמינים בשירות של נטפליקס, כעת יש לנו חדשות נהדרות עבורכם - חברת פרטנר תשלב את תכניה של נטפליקס בתכנים שלה.

ההודעה על כך הגיעה היום, כאשר מה שיקרה הוא שכאשר יושק שירות הטלוויזיה של פרטנר בעוד כמה שבועות, היא תהיה החברה היחידה שמציעה את תכני נטפליקס באופן מובנה בממירים שלה.

לפי ההודעה שנמסרה מצדה של פרטנר, התכנים יגיעו ללא פרסומות ויתאפשרו לצפייה במגוון איכויות וידאו - HD ו-4K.

"אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם נטפליקס, המובילה היום את תחום התוכן בעולם," כך אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר כשהוא מוסיף "בקרוב מאוד לקוחותינו יוכלו ליהנות משיתוף פעולה אסטרטגי זה."

מצד נטפליקס נאמר כי "הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים של נטפליקס, מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה," זאת בהצהרה מצד מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי באירופה, המזרח התיכון ואפריקה בנטפליקס. "אנחנו שמחים לעבוד ביחד עם פרטנר, ולהציע דרך חדשה ומצוינת ללקוחות נטפליקס ליהנות מהשירות, בגישה ישירה ונוחה."

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שלשירות הטלוויזיה של פרטנר יש סיכוי טוב יותר להצליח כרגע? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.