משחקי החינם של חודש יוני למנויי Xbox Live Gold נחשפו

|מאת: לידור אטיאס|

כמידי חודש, גם בחודש יוני מנויי Xbox Live Gold יקבלו מספר משחקים בחינם, כחלק מהמנוי. אלא שבחודש יוני אתם צפויים לקבל לא רק 4 משחקים אלא גם חבילת הרחבה אחת כבונוס.

Xbox Live Gold
ראשית כל, ישנו ה-Xbox 360 שלקוחות המנוי שלו יקבלו 2 משחקים שונים - האחד הוא Assassin's Creed III (יהיה זמין בחינם מה-1 ביוני ועד ל-15 ביוני) ומשנהו הוא Dragon Age: Origins (יהיה זמין בחינם מה-16 ביוני ועד ל-30 ביוני), שניהם משחקי AAA לכל דבר ועניין שהופצו ופותחו בתקציב גדול מאוד. הם יהיו זמינים גם עבור ה-Xbox One בתאימות לאחור.

שנית, ישנו ה-Xbox One שלקוחות המנוי שלו יקבלו 2 משחקים שונים (חוץ מן ה-2 שהוא מקבל בתאימות לאחור) - האחד הוא Watch Dogs (יהיה זמין בחינם בין ה-16 ביוני ל-15 ביולי), ומשנהו הוא SpeedRunners (יהיה זמין בחינם בין ה-1 ביוני ועד ל-30 ביוני).

אלא שבנוסף לכל זה ישנה גם חבילת הרחבה שיקבלו כולם כבונוס, גם כן בחינם. מדובר בחבילת הרחבה שמיועדת למשחק Phantom Dust, משחק אסטרטגיה ישן משנת 2004. היא תהיה זמינה בחינם בין ה-1 ביוני ל-30 ביוני.

מה דעתכם על המשחקים הללו? האם אהבתם אותנו כמותנו או ששוב לא התחברתם למשחקים? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.